@mik6868 כתב בצופר וכפתורי הגה לא עובדים:
אצלי בפריוס יכול להיות שגם אצלך( אני יכתוב שוב בשביל שזה לא יהיה על שטות כזאת בלאגן וכו’) זה אפליקציה שהלוגו שלה זה הגה ובה מגדירים את הכפתורי הגה אצלי בפריוס בכל אופן ואם אני לא מגדיר בה אז גם לי הם לא עובדים (ולגבי זה שאולי חלק הכפתורים או אחד אצלך עובדים אוטומטי בלי הגדרה יכול להיות לא זוכר אצלי מה היה)
שכוייח עצום
חיפשתי את האפלקצייה הזאת ומצאתי הגדרתי מה שצריך להגדיר ו…
עובד
תודה להשם יתברך ולשליחיו



