דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      meir6952M

      meir6952

      @meir6952
      אודות
      פוסטים
      40
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • תקלה ב10S
        meir6952M meir6952

        @זיק-המבריק אני לא יודע מה בדיוק הבעיה שלך
        יש אופציה לעדכן מחדש גם בלי כניסה להגדרות שלחו פה פעם מדריך
        אני לא יודע איך לשלוח לך קישור
        תפתח נושא חדש איך מעדכנים את המערכת גם בלי להגיע להגדרות

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • תקלה ב10S
        meir6952M meir6952

        @זיק-המבריק הדרך הכי פשוטה ובטוחה זה לעדכן ישירות מהמערכת.
        הגדרות רכב/מערכת/שדרוג מערכת/שדרוג מקוון.
        ואז תעבור למסך חדש תלחץ למטה לבדוק אם יש גרסה מעודכנת
        חשוב מאד!!! אם יש גרסה מעודכנת ואתה רוצה לעדכן ברגע שאתה מתחיל לעדכן לא לגעת בחשמל שזה אומר אפילו לא להתניע את הרכב או לכבות מנוע בכלל

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • תקלה ב10S
        meir6952M meir6952

        @יוסף-Z אם יש לך חסימת A BLOQ יש שם הגדרה שמשביתה את מסך הנעילה תלחץ על זה להשבית את מסך הנעילה
        אם הסתדר הבעיה זה בגלל החסימה שמשום מה במערכות ts10s זה גורם שכאילו מופעל נעילה למסך וזה המסך השחור שאתה רואה (אגב אם מיד שאתה מפעיל את המערכת אתה תחליק על המסך וזה הסתדר עד לפעם הבאה זה אומר שזאת הבעיה)
        אם זה באמת הבעיה יש לך אפצייה
        א פשוט לעדכן בA BOLQ שמסך הנעילה מושבת
        ב לחילופין להתקין אפליקציה שמשביתה את מסך הנעילה
        ג אצלי בעבר זה היה ועדכנתי גרסה של המערכת והיום מותקן אצלי חסימה והכל עובד בלי שום בעיה ובלי להשבית את מסך הנעילה
        (אם באמת זאת הבעיה והיא נובעת בגלל הסינון לא יעזור לך למחוק את אפליקציית הסינון אלא רק באיפוס המערכת)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • תקלה ב10S
        meir6952M meir6952

        @יוסף-Z התקנת בעבר איזה חסימה?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • צמת חוטים מהארץ לניסן אקס טרייל
        meir6952M meir6952

        אני מחפש צמת חוטים לניסן אקס טרייל 2018 אני צריך את זה בימים הקרובים
        אם מישהו יודע איפה אני יכול להשיג או שיש למישהו למכור אם יוכל להגיב לי
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קישור לts10s מקורי
        meir6952M meir6952

        @מיישה מה עם הקישור ששלחת פעם דרך עלי באבא שם זה יוצא הרבה יותר זול וגם אין מכס כי זה פחות מ150 דולר
        https://rechavimzelaze.ovh/post/68200

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קישור לts10s מקורי
        meir6952M meir6952

        אני מחפש מערכת ts10s אם אפשר לשלוח פה קישור מעודכן ומומלץ למערכת מקורית וזולה
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עדכון ts10s
        meir6952M meir6952

        @מיישה לא מופיע לי הקובץ

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עדכון ts10s
        meir6952M meir6952

        שלום וברכה
        עדכנתי את המערכת בעדכון החדש וכנראה שהדלקתי את האוטו באמצע העדכון והמערכת לפעמים קורסת לי
        מישהו יכול לשלוח לפה את העדכון החדש של המערכת (גם הישן שהיה טוב לי )
        נראה לי שהמערכת שלי היא אנדרואיד 12( זה מה שהוא כותב לי בהפעלה של המכשיר
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • התקנת מולטימדיה וחיבור למיקרופון המקורי של הרכב
        meir6952M meir6952

        @מנאששש אתה יכול לשלוח קישור שאני יבין במה מדובר
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • התקנת מולטימדיה וחיבור למיקרופון המקורי של הרכב
        meir6952M meir6952

        @פתוח-לשמוע זה דורש לפתוח חוטים או שיש מתאמים לזה?
        יש לי טויוטה אוריס
        ומערכת מולטימדיה ts 10 s
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מדריך עדכון מערכת מולטימדיה מקורית של טויוטה שיתמוך באנדרואיד אוטו / כאר פליי
        meir6952M meir6952

        העידכון הזה מעדכן רק car play ואולי גם waze או שהוא פורץ לגמרי את המכשיר
        תודה רבה על המדריך

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • התקנת מולטימדיה וחיבור למיקרופון המקורי של הרכב
        meir6952M meir6952

        שלום וברכה וחורף בריא
        האם אפשר להתקין מולטימדיה ולחבר אותה למיקרופון המקורי של הרכב או שחייבים להשתמש במיקרופון חיצוני
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב
        meir6952M meir6952

        @meir6952 איך שפתחתי את אפליקציית האמולטור הוא כתב לי שזה פותח לגירסה יותר ישנה של אנדרואיד יכול להיות שזה בגלל זה?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב
        meir6952M meir6952

        אפשר להתקין את האפליקצייה הזאת גם על טלפון אנדרואיד?
        אין לי ניפוי באגים אלחוטי בטלפון
        בשביל שיעבוד אני צריך ניפוי באגים usb
        אני צריך בשביל זה לחבר למחשב?
        כי ניסיתי לפתוח את האמולטור והוא הרצתי את הפקודה
        setprop service.adb.tcp.port 5555
        והוא כותב לי
        😕 $ setprop service.adb.tcp.port 5555
        Failed to set property ‘service.adb.tcp.port’ to ‘5555’.
        See dmesg for error reason.
        1|:/ $
        יכול להיות שזה בגלל שעדיין לא הסרתי את החשבונות מהמכשיר?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימות אפליקציות גוגל דרך waze
        meir6952M meir6952

        @פתוח-לשמוע כתוב שם שזה לא מתאים לקיידרואיד
        אתה יודע אם זה מתאים לA BOLQ

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חסימות אפליקציות גוגל דרך waze
        meir6952M meir6952

        שלום וברכה
        יש לי חסימה A BOLQ במולטימדיה של האוטו ויש גישה לגוגל וכו’ דרך הwaze יש למישהו פיתרון בנושא איך חוסמים את זה
        תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 1 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום