שלום בעבר היה לי תו נכה לשנה בעיקבות 20 אחוז נכות ביטוח לאומי ו 40 אחוז נכות בוועדת ניידות בגלל בעיות ברגליים , בעיקבות גל הזיופים שהיו באותה תקופה לא הסכימו לחדש לי את התו בנתונים הנ"ל.
עכשיו המצב שלי יותר חמור בגלל פריצת דיסק קטנה בגב ותאונה שעברתי
שאילתי אם כדאי לשלוח להם את כל הצילומים של הגב וכן גם את המסמכים ששלחתי בעבר או שעדיף לשלוח רק מכתב מהאורטופד בקופה שמסכם את כלל הבעיות והצילומים כי אם הם יראו את המסמכים מהעבר הם יגידו שאיין שם 60 אחוז נכות אז אולי עדיף לא לשלוח מסמכים שנקוב בהם אחוזי נכות ובכלל אולי זה מעצבן אותם ריבוי מסמכים
אשמח לתגובה ממי שמתמצא בנושא או המלצה על מישהו שבקי בתחום
BH85131
-
תו נכה תג נכה -
המבדיל בין נוחות להנדסת אנוש: מקסוס מיפה 7 במבחן מקיףאיפה אפשר לראות את המבצא או שזה נגמר? ואיפה אפשר להתעדכן על מבצעים לרכבים משפחתיים עכשיו ובעתיד?
-
קאר מנטורשלום אשמח לקבל למייל האישי מי שמכיר את הנ"ל אני מעונין לקנות רכב דרכו.
G86929@GMAIL.COM -
פחח בשם אקרם בדיר קדיסשלום ערבי עשה איתי תאונה בכביש 40, יש לי נזק של פחחות בטמבון האחורי הוא הציע לי ללכת לתקן על חשבונו אצל אקרם מדיר קדיס.(מסיבות מסוימות אני לא רוצה לתבוע אותו בביטוח)
שתי שאלות.
א. אם מישהו מכיר את העבודה והאמינות של אקרם הזה אם הוא עושה עבודה אמיתית או סתם מורח ?
ב. מי מכניס לשם רכב לתיקון וכמה זה יעלה לי?
אשמח לתשובה גם על שאלה אחת. תודה רבה. -
ריח רע@טייס-קרבי
לוד אבל אפשר גם מסביב בני ברק וכו, -
ריח רע@BH85131 מחפש מקום שעושים ניקוי יסודי עם “החומרים הנכונים” בשביל לנטרל את הריח הרע שיש באוטו בעלות לא מדאי יקרה מישהו מכיר?
-
ריח רע@BH85131
אתה מכיר איפה עושים ניקוי יסודי ומקצועי לא מדאי יקר? -
ריח רע@נייטרון-חפשי
א. זה מפיץ ריח טוב או מסיר ריח רע?
ב. יש לך ניסיון עם זה? -
ריח רע@זיק-המבריק
מה מצבר קשור לנושא? -
ריח רע@יוני עשיתי הכל זה לא עוזר
-
ריח רעיש לי פריוס 2008, יש ריח רע בחלל האוטו, לא נראה שקשור למזגן החלפתי פילטר והריח נמצא תמיד גם כשלא מדליקים את המזגן, מרגיש שזה פשוט בגלל שהאוטו כבר 16 שנה עובד וספח במהלך השנים ריח, אשמח לפיתרון מוכח ועדיף זול , למייל G86929@GMAIL.COM תודה רבה מאד.
-
דיר קדיס\נעלין@צילפינגים גיר לשברולט אורלנדו
-
דיר קדיס\נעליןמחפש מישהו שמכניס רכב לדיר כדיס או נעלין בתשלום ויודע להמליץ על איש מקצוע טוב
-
שברולט אורלנדו גירשלום יש לי שברולט אורלנדו שהלך הגיר אני רוצה לתקן בזול אם מישהו מכיר איפה אפשר להחליף אשמח לתגובה
מייל. G86929@GMAIL.COM
