דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      amramA

      amram

      @amram
      אודות
      פוסטים
      19
      נושאים
      6
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • אני רוצה להיתחבר לאנדרואיד אוטו במכשיר סמנסוג A71
        amramA amram

        אני מצליח לחבר את אנדרואיד אוטו עם כבל usb עם קיקרואיד

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?
        amramA amram

        @אבו-ארבע
        לא הבנתי מה זה האתר הזה

        עסקאות רכב

      • מצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?
        amramA amram

        @יוני ודאי אני מעדיף של @שמואל-קליין אין עליו
        אבל אני מחכה שיהיה לו משהו מתאים

        עסקאות רכב

      • מצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?
        amramA amram

        @שמואל-קליין כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

        אני מכרתי שבוע שעבר ב37 עם 220 ק’'מ

        אני מחפש פחות מ180
        הוא אומר שזה לא של הסוכנות הם רק צילמו לו את הרכב ופירסמו
        והוא גם לא מסכים לשלוח רשיון רכב יש שם דברים אישיים

        עסקאות רכב

      • מצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?
        amramA amram

        אני בודק על הרכב הזה רציתי לדעת חוות דעתכם
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3o8z7uc0?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd

        עסקאות רכב

      • בריחת מים ובעיה בצילנדר
        amramA amram

        @נייטרון-חפשי סקודה רומסטאר 2009
        אני לא מתכוון לתקן רק שימשיך לנסוע

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חיבור וויז דרך המלך למערכת מולטימדיה
        amramA amram

        לא, מערכת שיש שם אוטו אנדרואיד
        אבל הבעיה במכשיר של דרך המלך לא של המערכת
        זה פותח את אוטו אנדרואיד במכשיר אבל כותב לי שצריך לעדכן ובסוף מחזיר שגיאה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חיבור וויז דרך המלך למערכת מולטימדיה
        amramA amram

        יש לי מערכת מולטמדיה ברכב וכן יש לי וויז של דרך המלך ואני מנסה לחבר את הוייז למערכת מולטימדיה דרך אנדרואיד אוטו אבל זה כותב לי שצריך לעדכן את שירותי גוגל פלי ואז הוא לא מצליח להתחבר יש למשהו מושג איך מסדרים את זה?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • איפה אפשר לחפש רכבים
        amramA amram

        אני חורש את יד 2 כל הזמן בקושי עולה דברים חדשים
        אני מחפש 7 מקומות אאוטלנדר פחות מ180000 אלף
        בין 40 ל50
        מעדיף לא סוכנות
        איפה עוד אפשר לחפש רכבים ?

        עסקאות רכב

      • בריחת מים ובעיה בצילנדר
        amramA amram

        @המפותח הפחד שלי שלא רק שלא יעזור אלא יקלקל ואז אתקע לגמרי בלי רכב

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בריחת מים ובעיה בצילנדר
        amramA amram

        @לומד פותחים את הפקק של המים
        הבעיה שהוא טוען שזה לא רק הנזילה אלא שהלך הצילנדר ולכן אמר שצריך להחליף ראש

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בריחת מים ובעיה בצילנדר
        amramA amram

        יש לי בריחת מים ברמה גבוהה תוך 10 דקות נסיעה מתחיל הנורה של החום מנוע לצפצף
        פותחים יוצא מלא בועות ומים וריח של דלק
        המוסכניק אמר שיש סדק בראש מנוע וזה זורם לשם
        ובנוסף יש בעיה עם הצילנדר הרביעי והוא אמר שזה גם כן מחמת אותה בעיה שהמנוע התחמם
        המוסכניק אמר להגיד קדיש צריך להחליף ראש מנוע
        בכל אופן אני עדיין נוסע עליו כמה דקות בתוך העיר עד שאמצא רכב אחר
        שאלה לחברי הפורום האם נוזל לסתימת חורים יסתום את הסדק כך שלפחות ישאיר את המצב כמות שהוא ולא יחמיר או שלפחות לא יאבד מים
        זה לדוגמא
        https://topparts.co.il/he/תוסף-למערכת-קירור-מונע-סותם-נזילות-מים?srsltid=AfmBOop5kadnJ4ogGVR6alWltO-q6rpIQPZwBy3qU9ULYjfdIBmKYF2e
        האם כדאי או שיהרוס את הרכב לגמרי
        אני בכל אופן לא רואה את עצמי מתקן את זה מקסימום מוכר לפירוק
        אבל לפחות שבנתיים ישמש אותי האם עדיף להשים את החומר הזה או שלא

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מצובישי אאוטלנדר דיזל?
        amramA amram

        ראיתי פרסום על מצובישי אאוטלנדר שהיא דיזל
        השאלה אם כדאי לקנות דיזל
        חלק אמרו לי שהדלק יותר זול
        וחלק אמרו לי שהטיפולים יותר יקרים
        חלק אמרו לי שהמנוע יותר עדין וחלק אמרו שהפוך
        חלק אמרו שאין לה חלפים כל כך בגלל שהיא לא נפוצה וצריך כל דבר לקנות מקורי
        אשמח למישהו שיעשה לי סדר
        הרכב הזה לדוגמא
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/gntxhzzg?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd

        עסקאות רכב

      • מיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף
        amramA amram

        @מאיר
        שאלת תם בבדיקת מכון אי אפשר לעלות על כל הדברים האלו
        לדוגמא אם יש משקעי שמן במנוע או שיש בלאי במנוע?

        עסקאות רכב

      • מיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף
        amramA amram

        @הכל-בעזרת-השם
        בטוח?
        האם בדיקה במכון יזהה את זה?

        עסקאות רכב

      • מיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף
        amramA amram

        @גיל הוא אומר שככה המוסכניק שלו אמר
        בכל אופן המלצה סופית
        האם כדאי להסתכל או לא ובכמה מקסימום לקחת כזה רכב
        יש לו גם קצת מכות מקדימה ובצד

        עסקאות רכב

      • מיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף
        amramA amram

        @Lexus צודק לא סוכנות התקשרתי אליו אמר שיש כבר אנשים שבאו לראות אותו

        עסקאות רכב

      • מיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף
        amramA amram

        הוא טוען שהיה מישהו מבוגר שהיה שלו הרכב לפניו וכל הזמן היה נותן גז וברקס זה מה שדפק את הרכב האם זה נכון אפשר לסמוך עלזה?@גיל
        @מיכאלוש לא ראיתי וו גרירה אולי היה לפני כן
        ראיתי שיש לו כמה מכות חיצוניות
        תודה רבה לכם על כל העזרה
        @Lexus השאלה כי זה סוכנות אני קצת מפחד לגעת מה אתם אומרים

        עסקאות רכב

      • מיצובישי אאוטלנדר עם גיר מוחלף
        amramA amram

        ראיתי רכב אאוטלנדר 2014 130000 קילומטר
        התקשרתי לבן אדם הוא אומר לי שהלך לו הגיר והוא מחליף לגיר חדש מהניילונים עולה לו 10000 שח
        השאלה שלי האם זה מקורי או סיני וכן האם גיר חדש שהוחלף זה פחות טוב מהגיר מקורי
        אולי בגלל שלא מרכיבים אותו טוב או כל מיני דברים כאלו או שזה דבר פשוט ועדיף מאשר גיר ישן מקורי
        בכל אופן הוא רוצה 50000 האם זה שווה?

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום