דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      0

      055678

      @055678
      אודות
      פוסטים
      6
      נושאים
      2
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • הפעלת מצלמת דרך גם בחנייה
        0 055678

        @טכנולוג אתה יודע איפה נמצא תיבת הפיוזים ברכב ורסו 2017?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הפעלת מצלמת דרך גם בחנייה
        0 055678

        @טכנולוג כתב בהפעלת מצלמת דרך גם בחנייה:

        אולי כוונתך לחבר קיט חניה לחוט הצהוב והאדום והשחור של צמת המולטימדיה זה אכן רעיון נחמד אבל שוב כמו שאמרתי הוא מצריך קיט חניה ואז אין הבדל משמעותי בין חיבור לצמה לבין חיבור לתיבת הפיוזים

        אכן זה מה שהתכוונתי זה נשמע לי יותר קל מאשר להתחיל להתעסק עם תיבת הפיוזים,
        יש לי קיט חניה, השאלה איך אני יכול לחבר את זה לצמה,
        האם צריך לקנות איזשהו ראש לחוטים של הקיט חניה
        או פשוט לחתוך את הראש נקבה מהצמה מהחוט האדום שחור וצהוב?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הפעלת מצלמת דרך גם בחנייה
        0 055678

        זכור לי שהיה כתוב כאן בעבר על אופציה לחיבור המצלמה לכמה מחוטי המולטימדיה וזה עובד גם כשהרכב מכובה,
        ניסיתי לחפש את ההודעה ולא מצאתי אשמח אם מישהו יכול להפנות אותי להודעה,
        או לעדכן אם הוא יודע על אפשרות כזאת ואיך עושים את זה בדיוק

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אחרי התקנת מולטימדיה בעיה במצלמת רוורס
        0 055678

        @EBA וואו
        אין עליך!!!
        כן זה היה הבעיה !

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אחרי התקנת מולטימדיה בעיה במצלמת רוורס
        0 055678

        @EBA שיניתי ועדיין הוא כותב לי אין קליטת מצלמה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אחרי התקנת מולטימדיה בעיה במצלמת רוורס
        0 055678

        התקנתי מערכת מולטימדיה לורסו עם קנבס והגדרתי את המולטימדיה לטיוטה קורולה
        הכל עובד לי הוא קולט פתיחת וסגירת דלתות הוא קולט את מקשי ההגה
        הוא קולט גם כשאני מעביר לרוורס הוא נותן לי את את הסימונים המכוונים ברוורס
        אבל הוא לא מראה לי תמונה מהמצלמה הוא כותב לי אין קליטת מצלמה
        אבל אם אני מגדיר שיפעיל לי מצלמה בדרייב הוא מדליק לי את המצלמה האחורית,
        מה הפתרון ???

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום