@טכנולוג אתה יודע איפה נמצא תיבת הפיוזים ברכב ורסו 2017?
055678
-
הפעלת מצלמת דרך גם בחנייה -
הפעלת מצלמת דרך גם בחנייה@טכנולוג כתב בהפעלת מצלמת דרך גם בחנייה:
אולי כוונתך לחבר קיט חניה לחוט הצהוב והאדום והשחור של צמת המולטימדיה זה אכן רעיון נחמד אבל שוב כמו שאמרתי הוא מצריך קיט חניה ואז אין הבדל משמעותי בין חיבור לצמה לבין חיבור לתיבת הפיוזים
אכן זה מה שהתכוונתי זה נשמע לי יותר קל מאשר להתחיל להתעסק עם תיבת הפיוזים,
יש לי קיט חניה, השאלה איך אני יכול לחבר את זה לצמה,
האם צריך לקנות איזשהו ראש לחוטים של הקיט חניה
או פשוט לחתוך את הראש נקבה מהצמה מהחוט האדום שחור וצהוב? -
הפעלת מצלמת דרך גם בחנייהזכור לי שהיה כתוב כאן בעבר על אופציה לחיבור המצלמה לכמה מחוטי המולטימדיה וזה עובד גם כשהרכב מכובה,
ניסיתי לחפש את ההודעה ולא מצאתי אשמח אם מישהו יכול להפנות אותי להודעה,
או לעדכן אם הוא יודע על אפשרות כזאת ואיך עושים את זה בדיוק -
אחרי התקנת מולטימדיה בעיה במצלמת רוורס@EBA וואו
אין עליך!!!
כן זה היה הבעיה ! -
אחרי התקנת מולטימדיה בעיה במצלמת רוורס@EBA שיניתי ועדיין הוא כותב לי אין קליטת מצלמה
-
אחרי התקנת מולטימדיה בעיה במצלמת רוורסהתקנתי מערכת מולטימדיה לורסו עם קנבס והגדרתי את המולטימדיה לטיוטה קורולה
הכל עובד לי הוא קולט פתיחת וסגירת דלתות הוא קולט את מקשי ההגה
הוא קולט גם כשאני מעביר לרוורס הוא נותן לי את את הסימונים המכוונים ברוורס
אבל הוא לא מראה לי תמונה מהמצלמה הוא כותב לי אין קליטת מצלמה
אבל אם אני מגדיר שיפעיל לי מצלמה בדרייב הוא מדליק לי את המצלמה האחורית,
מה הפתרון ???
