דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      שלמה לויש

      שלמה לוי

      @שלמה לוי
      אודות
      פוסטים
      120
      נושאים
      24
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      3

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • יונדאי I20 או I30
        שלמה לויש שלמה לוי

        @אוטו-גלידה תרשה לי לעזור לך מעט
        לפעמים יותר ידיים זה אפילו יותר טוב
        משום שכל אחד מטפל במשהו אחר בפרט אם אתה מתכוון להישאר עם הרכב ולא למכור מחר
        לגבי ק"מ
        לא תמיד יותר ק"מ מוריד בערך הרכב אלא השאלה איך הוא טופל
        למשל היונדאי שלי i30 2013 עם למעלה מרבע מיליון ק"מ ונוסעת פיקס
        משום שאני מטפל בה כמו רוסי
        כל 7,000 טיפול
        וכל דבר שקשור בבטיחות ושמירה על המנוע מטופל בקפידה [זה לא פרסומת למרות שרכבי פורסם ביד 2 למכירה מסיבות של גודל]
        לכן צריך לבדוק כיצד הרכב טופל ונשמר
        מומלץ לחפש באזור של שמאלנים או צפונבונים או רוסים שכידוע חביב עליהם רכבם יותר מ… כמו שכתוב בגמרא להבדיל על תלמידי חכמים
        ותן לחכם ויחכם עוד

        עסקאות רכב

      • ניקוי מצערת ביונדאי i30
        שלמה לויש שלמה לוי

        תגובה: שינוי בתגובת הרכב אחרי ניקוי מצערת
        נושא זה לדעתי כדאי להעלות שוב והסיבה לכך היא ש’‘קניתי ‘’ רכב חדש
        לאחר סבל של שנים בעקבות אי סחיבה של הרכב וכבר חשבתי למכור אותו ולהתקדם
        עשיתי ניקוי מצערת, פעולה פשוטה ביותר ביונדאי i30 2013\2016,
        והנה הוא מאיץ כמו צעיר לימים
        אז אם חשבתם להחליף את הרכב או להמשיך ולהזריק לו תוספי דלק שכמעט ולא מועילים לתאוצה גם אם מכונאי מבטיח זאת אנא נסו קודם כל לנקות את המצערת
        למען האמת החלפתי ג’‘כ פלאגים וטיפולים אני עושה לפני הזמן בגלל הבעיה של השמן ברכב זה אבל לאחר ה’‘ניקוי’’
        אכן ‘‘קניתי רכב חדש’’
        כאן המקום למי שמחזיק ברכב הזה או מתכוון לקנות
        לשוחח איתי על יתרונות וחסרונות וכל מה שקשור ברכב הזה בטלפון או במייל 0527149780
        0504148sh@gmail.com שלמה לוי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה | דו"ח משוטר - רמזור אדום
        שלמה לויש שלמה לוי

        @spider אני די התמקצעתי בענין אבל זה רק במייל או בטלפון וכמובן לכל מי שיש בעיה עם דוחות משטרה בלבד מוזמן
        0527149780
        0504148sh@gmail.com

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות דוח דוחות תעבורה

      • יונדאי I20 או I30
        שלמה לויש שלמה לוי

        @אוטו-גלידה לגבי הi30 צורה חדשה סוף2012 והלאה
        להלן מספר יתרונות וחסרונות
        הפנסים אך אתמול החלפתי סופית לפנסים חדשים לאחר אין ספור שיופים וליטושים
        שבסוף הוברר לי שזה רפלקטור [זורק את האור ומפזר אותו ] דפוק כמו היצרן שלו
        עלות הפנסים יחסית מצאתי בזול תכף אשלח קישור למעונינים
        לגבי השמן שהרכב הזה אוהב לאכול אז ככה ישנו שמן טוב ולא יקר שהרכב פחות אוהב לאכול קוראים לו רמקו [כמו רמקול ]
        שמן איכותי ונוח לרכב הזה
        אני אישית ממליץ לעשות טיפול 10,0000 בפחות מ10,000 אפילו ב7,000 שזה משמר את הרכב הזה ובעיקר שמן ופילטר שמן
        חוץ מזה שאר הדברים ממש זולים ונגישים
        וזה רכב שווה את ההשקעה
        מומלץ סטיישן למשפחות גדולות ובכלל
        ניתן להתקין לו ספסל מיד 2 או מכאן 0522672943 מירושלים עיה’'ק
        לפרטים נוספים ולהמשך חקירה ניתן ליצור קשר 0504148sh@gmail.com

        קישור לפנסים טקסט קישור

        עסקאות רכב

      • ווצאפ במערכת לרכב נט פריי
        שלמה לויש שלמה לוי

        @טוסון לא יודע יוחנן ויזמן התותח מאופקים הוא התקין לי
        אתה בעצם אומר שצריך להסדיר את העניין ברוט …סוף.?
        הוא מותקן כקובץ apk אבל הוא כאילו נפתח ומיד נסגר עם ההערה הידועה אפלקציית פאגי נעצרה
        “תבוא לשחררה בערבות”

        מדברים רכב

      • נורות לד לרכב איכותיות
        שלמה לויש שלמה לוי

        @גיל צודק אני רק שאלתי לא היה לי מושג אם זה חוקי עיין בתחילת הפוסט את הפתעתי מהענין
        בכל אופן כמובן שלא אתלכלך בעבור הכתום הכתום הזה שכולו לד אלא אקנה רגיל
        תודה על היעוץ

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עלילת הדם בלייקווד: המצלמה המובנית יכולה להציל את עולמך:
        שלמה לויש שלמה לוי

        @פתוח-לשמוע בדיוק אמש שלח לי חבר קישור למצלמה איכותית ונחמדה שמחירה לא בשמים
        הנה הוא לפניכם טקסט קישור

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • יונדאי I20 או I30
        שלמה לויש שלמה לוי

        @בנג-ה חלילה לא הכוונה דפוק
        אלא רק בעניני הפנסים שהם ייצרו ממש לא איכותיים בעליל ולכן רוצים כל בעלי הi30 להגיש תביעה ייצוגית
        על יונדאי
        איך שלא יהיה לגבי החברה של הפנסים
        עכשיו הכרתי אותם ואמול התקנתי אותם דווקא עובדים מצוין יש זריקה של אור לכל שטח הכביש
        עכשיו לגבי אמינות לענ’'ד [עשירות דעתי 😀 ]
        יונדאי לא נופלת מטיוטה
        רק שלטיוטה יש שם יותר טוב כמובן שבצדק נכון לשנתונים הישנים יותר ואולי גם לחדשים
        אבל פוק חזי אחוזי מכירות של יונדאי השנה יותר משטיוטה
        מחשבון אני מניח שיש לכל אחד היום אז… +=

        עסקאות רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        שלמה לויש שלמה לוי

        @מיישה דווקא אני חושב שיש דרך מצוינת להתמודד עם התופעה הנזולה הזו
        יש מושג של שומרי דרך במשטרה שהם עושים צדק בדרכים
        צריך לבדוק אם זה קיים אני אישית לפני מספר שנים קיבלתי דו"ח דרכם ממשטרת ישראל דרך המדינה (לא חשוב שביטלתי אותו כמובן 😷ששש)
        בכל אופן במקרים כנ"ל אכן חובה לעשות סדר בעניין ואולי להצטרף אליהם ולו בשביל למגר את הרשעים הקבועים שמסכנים את הדרכים ועליהם נאמר בתפילת הדרך ותצילנו מכף כל אויב ואורב בדרך לקמן הקישור לגוב
        https://www.gov.il/he/pages/campaign_shomrey_2020

        מדברים רכב

      • נורות לד לרכב איכותיות
        שלמה לויש שלמה לוי

        @גיל אין לי מילים …
        תודה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יונדאי I20 או I30
        שלמה לויש שלמה לוי

        @בנג-ה תמיד יש את התחושה הנה הזמנתי מחו’‘ל בשתי דולר פחות מהארץ במדה וזה נכון
        בכל אופן זה לא איסוף עצמי זה נשלח ע’'י חברת ups
        עד שלשה ימי עסקים
        עכשיו ויחזור לתלמודו כל טוב

        עסקאות רכב

      • עדכון גרסה ידנית למערכת EKIY
        שלמה לויש שלמה לוי

        @שלמה-לוי ניסיתי וב"ה זה הצליח מקווה שלא תמעד המערכת שוב

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • אין איתות
        שלמה לויש שלמה לוי

        האותות מצוקה עובד כרגיל
        ומה שמפליא שהאיתות ימינה שמאל לא עובד
        נראה שישנה בעיה במוט איתות עצמו
        ולא ייתכן שהנורה נשרפה משום שמשולש אזהרה כן עובד וזה אותם אורות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בקשת התייעצות על רכב
        שלמה לויש שלמה לוי

        @גיל שני דברים אחד בקשר ליונדאי i30 שנתון 2013 והלאה
        ושנית בקשר לכפתורים שממאנים לעבוד
        2013 פנסים
        לפני כמה ימים עשיתי שוב חידוש פנסים ואפשר לומר בהחלט ישנו שינוי לטובה
        כך שלמסקנה יצא לי שאם נעשה כך פעם בחצי שנה או שנה לכל היותר
        [אל דאגה זה לא הורס את הפנס וגם אם כן זה עדין שווה בטווח הרחוק של הרכב הזה, מאשר להחליף פנס שעולה עולה …]
        שיוף פנסים זה דבר יחסית קל לביצוע יש על כך המון טיפים ועצות בשלל אתרים וגם כמדומני פה ברכבים ערך חידוש פנסים עצמאית עיין שם
        שנית כל ,
        לגבי הכפתורים של הרכב ישנה חנות שמצאתי והזמנתי ליונדאי שלי שנתון 2013 פיקוד חלונות
        זה בעצם חלופי יותר טוב מהמקורי ממש ברמה הזאת אמנם המחיר מחיר אבל התפוקה שווה לא כמו באקספרס שעל פי רוב זה נהרס מהר
        מספר הטלפון שלו הוא 0504060363 שמו בישראל שובל
        בהצלחה

        שאר נושאים

      • בשורה משמחת!!!! מדריך להוספת עשרות ערכות נושא לכל מולטימדיה
        שלמה לויש שלמה לוי

        @הכהן בדקתי והערכות נושא לא מתאים ל TS18 קניתי אותה בארץ אבל היא סינית לחלוטין
        כנראה שחברת ניפון עשתה לזה סוג של חסימה
        אפשר לנסות במערכת TS18 שהבאתי מעלי בבא
        אני אבדוק ויחזיר תשובה

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • תיקון ליקויים לטסט חוזר
        שלמה לויש שלמה לוי

        0527119669 ת’קשר אליו מחר מהשעה 8:30 עד 9:00
        או בצהריים בהפסקה תאמר לו שלמה לוי שלח אותי אליך להתייעץ הוא מקצועי בתחום.
        שמו: כהן אריאל

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שלום לכולם! קיבלתי דוח יש עניין לנסות לערער ?
        שלמה לויש שלמה לוי

        @ידידים דבר איתי עכשיו אני מתמחה לעניין כמובן ללא תשלום
        שלמה לוי
        0527149780

        שאר נושאים

      • כיצד ניתן להוריד קיידרואיד ?
        שלמה לויש שלמה לוי

        @שלמה-לוי אז ככה אם פשוט חפרתי יותר בפורום ומצאתי את הקישור להורדת הקיידראויד
        בקטגוריית בשורה משמחת
        תודה למעלה הקישור

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה | איך מגלים קוד של מולטימדיה
        שלמה לויש שלמה לוי

        @EBA כמובן אצל מיישה או אצלי אם אתה גר ביאזור הדרום והלאה עד עזה …

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום