@חיים-Y0737 כתב במוצר זול חובה בכל רכב:
הספריי הזה הוא מעולה מתיזים את הקצף, אחרי כמה זמן מנגבים ומייבשים והכל חדש בס’'ד.
הוא באמת מוציא כמו חדש?
יש לי רכב ישן עם מושבים לא מידי נקיים, שווה לעבוד עליהם עם הספריי הזה?
(יש לי כזה בבית)
@חיים-Y0737 כתב במוצר זול חובה בכל רכב:
הספריי הזה הוא מעולה מתיזים את הקצף, אחרי כמה זמן מנגבים ומייבשים והכל חדש בס’'ד.
הוא באמת מוציא כמו חדש?
יש לי רכב ישן עם מושבים לא מידי נקיים, שווה לעבוד עליהם עם הספריי הזה?
(יש לי כזה בבית)
אני לא יודע אם זה האשכול המתאים (ניסיתי לחפש מתאים יותר ולא מצאתי), אבל הרגשתי חובה להעלות,
פשוט פחד מוות,
(נשלח היום בקבוצת מייל בבית שמש)
VID-20260601-WA0150.mp4
כתוב לי גרסה V4.2
זה אומר גרסה ישנה?
הוא פשוט עבד עלי?
קניתי ביום רביעי,
שם לי את הגרסא הכי חדשה (לדבריו, אין סיבה לא להאמין),
יש ענין לשנות גרסא?
@admin אישרתי,
לא הועיל.
קניתי היום פלאפון 5X5, ניסיתי לחבר את הבלוטוס לרכב (ניסאן טידה 2010) ולא מתחבר (הצימוד מצליח, אבל לאחמ"כ החיבור נכשל),
יצויין כי יש לי פלאפון שיואמי שמתחבר היטב,
האם מישהו נתקל בדבר כזה/יודע מה אפשר לעשות?
בתודה מראש.
@נייטרון-חפשי כתב באוויר חם מהחורים של המזגן בניסאן טידה:
בקיצור, תקין לגמרי!
את ההסבר המכני לא כ"כ הבנתי, אבל אם זאת המסקנה - מצוין.
פשוט נלחצתי שיש כאן תקלה משמעותית שבבורותי אני לא מבין מה היא.
ייש"כ גדול.
@תלת-גוונא
באמת זה על מצב הכנסת אוויר מבחוץ (פשוט ככה ראיתי בהוראות של הרכב), אבל גם כשקר בחוץ נכנס אוויר חם, וככל שהרכב נוסע מהר יותר כך נכנס אוויר חם יותר.
כמו"כ כשהמזגן על קור באמת לא מרגישים אוויר חם.
יש לי נסאן טידה 2010 ולאחרונה התחיל לצאת אוויר חם מהחורים של המזגן (כשהמזגן כבוי, כמובן),
אני בור ועם הארץ ברכבים (רכב ראשון),
אשמח לדעת האם זה מראה על בעיה חמורה, חום מנוע חריג, או שכל עוד אני מסתדר עם זה (אני סוגר את פתחי היציאה של המזגן) אין בכך בעיה,
תודה לכל העונים והמסייעים.
אשמח להמלצות או דיס על סוכן רכב דני רוטנברג
אשמח לעזרת המומחים (אני בור ועם הארץ לפני קניית רכב ראשון)
מה אומרים על יונדאי I30 שנת 2011 155 אק"מ ב15000?