שלום וברכה,
אני רואה את המיצובישי אאוטלנדר (7 מקומות) המון ברחובות.
קיבלתי הצעה טובה של אאוטלנדר 2020.
אבל מענין אותי:
הוא לא רכב ששותה דלק? איך נקראת הצריכה דלק שלו?
האם החווית נסיעה בו טובה? מיזוג/רוחב כסאות אחוריים וכדו’.
מה עלות החלפים שלו? זולה/יקרה/ממוצעת?
אשמח למענה
תודה
ע
עדינה ש
@עדינה ש
-
מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלק
