דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ס

      סלאש

      @סלאש
      אודות
      פוסטים
      12
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • צינור רדיאטור התנתק
        ס סלאש

        @הרשלה זה מחובר בסוג של חבק
        לזה אתה מתכוון בבנד?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צינור רדיאטור התנתק
        ס סלאש

        יש לי מיצובישי לנסר 2011
        אתמול כשנסעתי האוטו התריע פתאום על חום מנוע גבוה
        עצרתי בצד מיד ופתחתי מכסה מנוע
        לתמיהתי המיכל פלסטיק של המים היה מלא לגמרי
        מה שהיה מוזר זה שאיזור המנוע היה רטוב
        אחרי הסתכלות שניה ראיתי שהצינור שמחבר את הרדיאטור התנתק וכל המים פשוט נשפכו
        ועכשיו לשאלות…

        1. למה זה קרה והאם מעכשיו אני צריך לבדוק לפני כל נסיעה שהצינור לא רופף?
        2. למה המים במיכל לא ירדו?
        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מורה נהיגה באשדוד
        ס סלאש

        @פנחסוביץ שי באנוז
        0535555965

        רישיון נהיגה מורה נהיגה טסט ראשון

      • נורת מנוע נדלקת שוב ושוב - מה יכול להיות?
        ס סלאש

        טוב, אז אחרי בדיקה במוסך רשמי מתברר שאין קומפרסיה בצילינדר 2
        (צילינדר 2 על 30 וכל השאר על 150)
        המוסכניק אומר שמבחינה כספית עדיף להחליף מנוע קומפלט וזהו
        (הוא רוצה 5500 כולל הכל)
        לעומת להחליף רק ראש מנוע שזה אולי 1000 שקל פחות

        ואולי כדאי בכלל למכור את הרכב…?

        אשמח מאוד לרעיונות מה לעשות במקרה הנ"ל

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נורת מנוע נדלקת שוב ושוב - מה יכול להיות?
        ס סלאש

        @מיכאל-0 כתב בנורת מנוע נדלקת שוב ושוב - מה יכול להיות?:

        סתם מעניין האם סתם נדלקת הנורה או שהרכב גם רועד כי אם סתם נדלת הנורה הבנתי שיתכן וזה נובע מזיהום אויר ותו לא מידי…

        הרכב גם רועד אבל הרעידות לא כל הזמן אותו דבר ולפעמים לא מורגשות בכלל
        אבל כל המוסכניקים שדיברתי איתם שללו התערבבות של שמן ומים
        כרגע האפשרויות זה או שיש תקלה במזרק דלק או שהלך ראש מנוע
        וכמו שאומרים שידיעת הבעיה זה חצי מהפיתרון…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נורת מנוע נדלקת שוב ושוב - מה יכול להיות?
        ס סלאש

        @מיוחד אני לא הסתכלתי בסורק אבל המוסכניק אמר בקול 302
        וישר ניגש לטפל בצילינדר השני משמאל

        ומה אפשר לראות עם האינדוסקופ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נורת מנוע נדלקת שוב ושוב - מה יכול להיות?
        ס סלאש

        בהמשך לכאן

        רכב מיצובישי לנסר 2011 נורת מנוע נדלקה
        סורק תקלות כותב שיש תקלה בצילינדר 2
        המוסכניק הראשון אמר שזה פלאגים והחליף לי את כולם
        כשהנורה חזרה הוא אמר שכנראה הרכב מלוכלך מבפנים וזה מלכלך את הפלאג וחייבים ניקוי פיח

        הלכתי למוסכניק אחר שממש התעקש שזה הכויל (סליל הצתה) והחליף את הכוילים של צילינדר 2 ו3
        ועכשיו הנורה נדלקה שוב

        עוד אחד רצה להגיד לי שהלך ראש מנוע אבל בינתיים המנוע לא מתחמם והמים ברדיאטור לא יורדים

        אשמח אם למישהו יש הברקה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נסיעה עם כויל פגום, כדאי?
        ס סלאש

        בסוף לקחתי את הסיכון ונסעתי
        התברר שזה היה פלאגים…
        הוחלף ב"ה

        תודה רבה לכולם

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נסיעה עם כויל פגום, כדאי?
        ס סלאש

        היום נדלקה לי נורת מנוע, ועוד לפני כן התחילו רעידות ברכב.
        בשיחה עם המוסכניק עלה החשש שהכויל הלך.

        השאלה האם כדאי לנסוע עד למוסך שלו שנמצא בפ"ת (אני גר בלוד) והמעלה שאני סומך עליו
        וכן שהוא עושה מחירים לאברכים והמוסך ליד הכולל

        או שעדיף כמה שפחות לנסוע ולחפש מוסך בקרבת מגורי

        תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חוות דעת מציבושי לנסר 2010+
        ס סלאש

        יש לי שנת 2011
        הרכב אצלי חצי שנה אחרי שהיה בליסינג ואצל אדם פרטי במודיעין

        מבחינת איכות נסיעה אתה יכול לבדוק בסקירות בגוגל יש לו מעלות וחסרונות וזה נורא קשור איך התנהגו איתו

        מבחינת טיפולים גם אחרי חצי שנה אני יכול לומר שברוך ה’ היפנית מצדיקה את עצמה ולא קרה שום דבר מעבר לטיפול 10,000 שעשיתי לפני הטסט

        צריכת דלק בממוצע חודשי בין 11 ל12

        הבעיה שלי היא שמן, הרכב אוכל המון שמן (כנראה בגלל שהוא ישן) אבל אם אתה מוכן לספוג גלון שמן בערך פעם בחודשיים (לפעמים קצת יותר) אז סבבה

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום