דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      י

      ידידים

      @ידידים
      אודות
      פוסטים
      117
      נושאים
      21
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • שרשור הסיילים והקופונים של עלי אקספרס
        י ידידים

        @אושר-מתקרב כתב בשרשור הסיילים והקופונים של עלי אקספרס:

        אוקיי, סייל תחילת החודש בעליאקספרס
        מתחיל במוצ’'ש ב00:00 בלילה ומסתיים בשלישי בשעה 23:59
        קנה ב29$, קבל 3$ הנחה עם הקופון AECD3 או zelze10
        קנה ב69$, קבל 8$ הנחה עם הקופון AECD8 או zelze20
        קנה ב169$, קבל 20$ הנחה עם הקופון AECD20 או zelze30
        קנה ב239$, קבל 30$ הנחה עם הקופון AECD30 או zelze40
        קנה ב369$, קבל 50$ הנחה עם הקופון AECD50 או zelze50
        זה עמוד המבצע, וזה עמוד הקופונים למוצרים ספציפיים
        גם בדף של ה5 ב (ה3ב לשעבר…) כנראה תהיה הנחה של 10%

        c7cc943d-6a41-4d04-86c7-c52223e4e7b6-image.png
        מישו יודע למה זה לא נותן לי?
        תודה

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך אליאקספרס קופונים מולטימדיה

      • חסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי
        י ידידים

        @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

        כמובן סטיק מאלי אקספרס

        הבנתי שסטיק של עלי בקושי עובד ועד שהוא קולט… המשיח מגיע…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?
        י ידידים

        @מיישה כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

        ואתה רוצה להתקין בעצמך או ללכת למתקין?

        כבר יצא לי להתקין פעם אחת עם חבר ככה שאני יתקין בעצמי
        רק שלא הבנתי איך להדביק כלומר זה לא מתאים וצריך להדביק?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?
        י ידידים

        @מיישה כתב במולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?:

        למה להסתבך???
        תקנה מערכת T10/S18

        תוכל לפרט בדיוק
        פשוט יש כמה T10 וכמה S18
        אגב מה הכוונה להדביק בין המזגנים? איך?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2007
        י ידידים

        @מוטי-ברנד
        ואני חייב גם את הפלסטיק של המזגן מהקישור השני נכון?
        תודה על הכל

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2007
        י ידידים

        @המפותח כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

        כן יש שם באופציה t10 1

        לא מצאתי
        תוכל להגיד לי איזה מספר מימין או משמאל ובאיזה שורה
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2007
        י ידידים

        @מוטי-ברנד כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

        בשביל וייז מינימום את זה צבע : TS18-מצלמה
        עדיף את זה צבע : T10-מצלמה

        יש אופציה לקנות בלי מצלמה ושיהיה יותר זול? כי אין לי צורך במצלמה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הסוף לפרשת הדרייברים?
        י ידידים

        @ביתשמשניק כתב בהסוף לפרשת הדרייברים?:

        ם לקחתי בן של שכן לחיידר כטובה אישית או לקחתי טרמפ
        וח"ו…
        אני מחויב עליו בהכל??

        אן מושג לקחת מישהו ברכב??

        לא
        רק בתשלום שזה אסור
        וצריך לעשות ביטוח נוסעים

        מדברים רכב

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2007
        י ידידים

        @מוטי-ברנד כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

        https://s.click.aliexpress.com/e/_DCs06el
        וזה תריסים למזגן
        https://s.click.aliexpress.com/e/_DBYAYPn

        אני צריך לטויוטה קורולה 2007 זה יתאים לי בלי לקנות עוד דברים
        וגם תוכל להגיד לי איזה מולטימדיה מכל הרשימה שם לקנות [אני צריך את זה בעיקר לוויז וזהו] תודה רבה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?
        י ידידים

        @Klonimoos:

        יש כבר נושא על זה. פה.

        לא הצלחתי להבין משם איזה מולטימדיה מתאימה לי
        יש ישו שיכול לעזור לי ?
        מולימדיה לקורולה 2007 שמתאימה לוויז
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הסוף לפרשת הדרייברים?
        י ידידים

        אני שמעתי סיפור מכלי ראשון וחצי על דרייבר שעשה תאונה ונפצעו שתי נוסעות באורח קשה ומכיוון שאין לו ביטוח נוסעים אז הוא היה מחוייב בכל הפציעות של הנוסעים ובית משפט חייב אותו לשלם 6000 שח עד סוף חייו!!! מה שהוביל לגירושי הנהג ולמכירת הדירה שלו
        לכן כדאי להיות זהירים!!!

        מדברים רכב

      • מולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?
        י ידידים

        ואיך אני רואה במפרט אם יש בזה סים?
        איך זה כתוב?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?
        י ידידים

        @המפותח
        תכל’ס מה אתה ממליץ לי לעשות
        משו הכי זול שאפשר אבל שיתפקד סביר כולל סים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה מעלי אקספרס - איך אני יודע אם יש מקום לסים?
        י ידידים

        אני צריך מולטימדיה לקורולה 2007 משו זול [200] ש"ח איך אני יודע אם יש סים מובנה
        אגב אם יש למישו קישור שמתאים אשמח מאוד
        תודה!!!

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • החלפת מראה לרכב לבד!! אפשרי???
        י ידידים

        רכב ביואיק לקרוס 2009
        בתור אחד שאין לו היכרות מוקדמת עם רכבים זה אפשרי
        והאם כדאי לקנות מראות מעלי ולהתקין לבד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • החלפת מראה לרכב לבד!! אפשרי???
        י ידידים

        מישו יודע האם יש אופציה לקנות מראות צד לרכב ולהחליף לבד או שחייב מוסךתודה רבה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מתקין מולטימדיה באיזור בני ברק
        י ידידים

        מישו יודע על מתקין למולטימידה באזור בני ברק ומה המחיר הכי זול שאפשר להשיג
        הרכב הוא קיה פורטה המערכת מולטימדיה מעלי אקספרס
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום