@נתי-2 כתב בעזרה דחופה (מקווה..):
שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח)
בלי להתווכח על ההתנהלות של סיטי קאר (יש עליהם מספיק אשכולות כאן ובמקומות אחרים…)
זו ההתנהלות בכל חברות ההשכרה
למה מיועד הסעיף הזה של מרכב תחתון אם לא לזה?
רכב (בפרט לא הבימבות של סיטי קאר) הוא לא ג’יפ, ולא על כל מדרכה אפשר לעלות איתו, וגם כשעולים (ויורדים) צריך לדעת איך לעשות את זה… בכל מקרה ממכה קטנה לא נפתחים כריות אויר…