@נייטרון-חפשי
ג’ימיני טוען שבגלל שהמשאבת מים תקולה אז יכול להיות שהיא עדיין לוקחת מהמצבר חשמל ולכן גם המצבר החדש נגמר וגם הרכב לא נדלק עכשיו מה אני עושה?
גם בזה הג’ימיני טוען שהמערכת שלה אוטו זיהתה תקלה ופשוט נעלה את האפשרות להדליק את האוטו.
זה סברות יפות השאלה אם זה נכון בכל אופן תודה רבה
חצי קלאטש
-
יאריס היברידי 2013 משאבת מים -
סטיקרים לרכבנצמדת אליי? לפחות תזמין אותי לקפה קודם.
הצפצוף שלך לא יקצר את הפקק, הוא רק יאריך לי את הפרצוף.
סע, סע, הצפצוף הבא שלך הופך אותי להולך רגל עצבני.
אני לא נוסע לאט, אתה פשוט ממהר לשום מקום.
מתוסכל? יש פסיכולוג בשבילך, אל תוציא את זה על ההגה. -
יאריס היברידי 2013 משאבת מיםאז ככה מה שקרה לי זה שהמצבר פשוט לא עבד ניסיתי להניע את האוטו לא הצלחתי עשיתי כבלים ואז זה הניע לי נסעתי איתו כיביתי ואז זה שוב לא הניע החלפתי מצבר ונדלק רגיל ואז נדלק לי נורת מנוע הלכתי עם זה למוסך הוא בדק עם המחשב רכב ואמר לי שזה משאבת מים.
ועכשיו רציתי לקנות מפירוקיה ב 300 שקל משאבת מים ושוב הרכב לא נדלק בכלל גם עם כבלים דחוף אני צריך לדעת מה אני עושה אני לא יכול לנסוע אפילו לא טיפה עם האוטו כאילו נדלק לי האוטו כמו שאני על סוויץ’ וזה בהנעת כפתור תודה רבה על כל העזרה @נייטרון-חפשי -
יאריס היברידי 2013 משאבת מיםהיי שלום
הלך לי המצבר באוטו החלפתי אותו ואז נדלק לי נורה של מנוע הלכתי למוסך והוא אמר לי שהמשאבת מים גם נדפקה מישהו יודע האם זה קשור?
וכמה בערך עולה משאבת מים מקורית?
פה עולה מקורי 1800 וסיני 800.
האם זה בסדר לקנות סיני?
תודה רבה -
משאית -זבל פגעה ביהבוקר, פגעה לי ברכב משאית זבל,
לא הייתי במקום אבל היו שם עדים שתיעדו את התאונהה ויש לי תמונות ופרטים של כל הנזק והמשאית.
המשאית של העירייה ומופעלת על ידי חברה חיצונית.
מה כדאי לעשות עכשיו?
ללכת לשמאי?
או לפנות לעירייה ולראות מה הם יציעו?
השאלה החשובה היא האם יש מה לחשוש מתביעה מצד העירייה בסגנון תביעת השתקה, והאם כדאי למהר ולתבוע את העירייה בבימ"ש.
יש לי תמונות של האוטו האם זה מספיק כהוכחת נזק?
אשמח לעזרה, תודה רבה!!
@גיל @מיכלין-שמאי-רכב.
