דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ח

      חצי קלאטש

      @חצי קלאטש
      אודות
      פוסטים
      5
      נושאים
      2
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      2

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • יאריס היברידי 2013 משאבת מים
        ח חצי קלאטש

        @נייטרון-חפשי
        ג’ימיני טוען שבגלל שהמשאבת מים תקולה אז יכול להיות שהיא עדיין לוקחת מהמצבר חשמל ולכן גם המצבר החדש נגמר וגם הרכב לא נדלק עכשיו מה אני עושה?
        גם בזה הג’ימיני טוען שהמערכת שלה אוטו זיהתה תקלה ופשוט נעלה את האפשרות להדליק את האוטו.
        זה סברות יפות השאלה אם זה נכון בכל אופן תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סטיקרים לרכב
        ח חצי קלאטש

        נצמדת אליי? לפחות תזמין אותי לקפה קודם.
        הצפצוף שלך לא יקצר את הפקק, הוא רק יאריך לי את הפרצוף.
        סע, סע, הצפצוף הבא שלך הופך אותי להולך רגל עצבני.
        אני לא נוסע לאט, אתה פשוט ממהר לשום מקום.
        מתוסכל? יש פסיכולוג בשבילך, אל תוציא את זה על ההגה.

        שאר נושאים

      • יאריס היברידי 2013 משאבת מים
        ח חצי קלאטש

        אז ככה מה שקרה לי זה שהמצבר פשוט לא עבד ניסיתי להניע את האוטו לא הצלחתי עשיתי כבלים ואז זה הניע לי נסעתי איתו כיביתי ואז זה שוב לא הניע החלפתי מצבר ונדלק רגיל ואז נדלק לי נורת מנוע הלכתי עם זה למוסך הוא בדק עם המחשב רכב ואמר לי שזה משאבת מים.
        ועכשיו רציתי לקנות מפירוקיה ב 300 שקל משאבת מים ושוב הרכב לא נדלק בכלל גם עם כבלים דחוף אני צריך לדעת מה אני עושה אני לא יכול לנסוע אפילו לא טיפה עם האוטו כאילו נדלק לי האוטו כמו שאני על סוויץ’ וזה בהנעת כפתור תודה רבה על כל העזרה @נייטרון-חפשי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יאריס היברידי 2013 משאבת מים
        ח חצי קלאטש

        היי שלום
        הלך לי המצבר באוטו החלפתי אותו ואז נדלק לי נורה של מנוע הלכתי למוסך והוא אמר לי שהמשאבת מים גם נדפקה מישהו יודע האם זה קשור?
        וכמה בערך עולה משאבת מים מקורית?
        פה עולה מקורי 1800 וסיני 800.
        האם זה בסדר לקנות סיני?
        תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • משאית -זבל פגעה בי
        ח חצי קלאטש

        הבוקר, פגעה לי ברכב משאית זבל,
        לא הייתי במקום אבל היו שם עדים שתיעדו את התאונהה ויש לי תמונות ופרטים של כל הנזק והמשאית.
        המשאית של העירייה ומופעלת על ידי חברה חיצונית.
        מה כדאי לעשות עכשיו?
        ללכת לשמאי?
        או לפנות לעירייה ולראות מה הם יציעו?
        השאלה החשובה היא האם יש מה לחשוש מתביעה מצד העירייה בסגנון תביעת השתקה, והאם כדאי למהר ולתבוע את העירייה בבימ"ש.
        יש לי תמונות של האוטו האם זה מספיק כהוכחת נזק?
        אשמח לעזרה, תודה רבה!!
        @גיל @מיכלין-שמאי-רכב.IMG-20260219-WA0003.jpg

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום