שלום חברים,
ראשית תודה לכל החברים שלולא הם הייתי עדיין בלי אוטו ומי מדבר על מולטימדיה פצצה.
הייתי שמח אם מישהו יוכל קצת להרחיב על האפליקציות שכבר מותקנות במערכת (TS10S)
אני לא זוכר הכל אבל למשל אפליקציה נושא או פנטום משהו או קאר מייט, מה הם? צריך אותם? גם האפליקציה של הGPSהיא נחמדת, אבל האם היא שימושית למשהו?
יש גם אפליקציה למאוורר, נראה וואו אבל לא ראיתי שהיא עשתה לי אויר נעים…
גם שמתי לב שבערכת נושא באליאקספרס יש תמונה של רכב עם נתונים כמו קמ"ש, איך מגיעים לזה? לי יש רק וויז
ובקיצור, כל אחד ניסה לחפור בתוכנות האלו, אם יש למישהו איזה תובנה שיכולה לעזור שיכתוב את זה כאן לכולם
מרגיש לי לפעמים שאני נוסע עם מרצדס על 20