@יראת-שמים כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):
שלום לכולם
אני צריך להחזיר איזה פריט שקניתי באלי
חוץ מהכתובת שהם נתנו לי שלשם זה צריך להישלח, מה עוד צריך לכתוב?
אשמח להדרכה.
תודה רבה!
אל תחזיר, החזרות שהם מוציאים תווית משלוח בחינם מוחזרות תוך כמה ימים למחסן בישראל ואתה מזוכה
אבל לך הם דורשים שתשלח על חשבונך בדואר רשום לסין ורק אח"כ יזכו אותך (מקסימום שווי המוצר, למשל אם הפריט עלה לך 20 שקל תקבל חזרה מקסימום 40)
ועל זה נאמר המאמין יאמין


️
