@חיים-Y0737
או ללכת לאחד הסוכנים המומלצים בפורום
הייי
-
איפה מומלץ לקנות רכב? -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@אביק
בכללי לא מומלץ לקנות מסוכנויות -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@חובק-עולם
צודק לא אחזתי -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@חובק-עולם
לנסר שותה הרבה יותר -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@אביק
אם הוא שמור הוא יכול להגיע להרבה ק"מ נראה לי
אבל לא הייתי ממליץ לך יד 6 כי אתה לא תוכל לדעת מה ההיסטוריה שלו
הייתי ממליץ לך ללכת לסוכן אמין
לאחד שמומלץ פה בפורום -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@הייי
ויש לו גם פגז דיי גדול אם זה רלוונטי -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@אביק
לא נסעתי אליהם ולא יודע כמה הם חסכוניים על זה תשמע מהמומחים
לי יש אטרז והוא אחלה יחסית חסכוני משולב לוקח לי 1/14.5 בערך
והוא מאוד אמין
רק שהוא קצת מרעיש
לי זה לא מפריע כי התרגלתי
וגם זה לא הרכב הכי יציב על הכביש -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@אביק
אם לא מאוד אכפת לך נוחות לך אל אטרז אחלה אוטו מרוצה ממנו מאוד -
כיכר דו נתיבי@מיכאלb
כן, פשוט עשיתי את זה והרכב שהיה בתוך המעגל צפר לי חזזק עניין אותי מה החוק אומר ולא הצלחתי למצוא -
כיכר דו נתיבי@מיכאלb
לא הבנתי ואם אני נוסע סתם בנתיב שלי ויש נהג בנתיב נגדי שמאט כל פעם שרכב מתקרב מנתיב נגדי(זה קורא הרבה לנהגים/ותת חדשים) זה נקרא להפריע לתנועה ?
הוא נמצא בנתיב שלו זה שאני נכנס לנתיב לידו לא אמור להוות בעיה -
כיכר דו נתיבי@סוסיתא-קדישתא
אני אסביר, נהג שמגיע מכיוון צפון לדרום והוא כבר נמצא בתוך הנתיב הפנימי
ואני מגיע מכיוון מערב שזה בעצם צד ימין שלו ואני רוצה לפנות לדרום זאת אומרת שאני בכלל לא מפריע לו בנתיב בכלל כי אם הוא פונה ימינה הוא אמור לפנות לפני איפה שאני נכנס למעגל ואם הוא רוצה להמשיך ישר אני גם לא מפריע לו כי הוא יכנס לנתיב השמאלי של צד דרום ואני לימני -
כיכר דו נתיבי@טוסון
גם שמה יש שתי נתיבים ואני יכנס לימני כי אני יהיה בנתיב הימני והוא יכנס לשמאלי -
כיכר דו נתיבי@טוסון
למה זה אשמת הנכנס מי שנמצא בתוך המעגל בעלים של כל המעגל?
שימשיך בנתיב שלו אף אחד לא מפריע לו -
כיכר דו נתיביהאם בכיכר בעל שתי נתיבים כשיש רכב בנתיב הפנימי ואני רוצה לפנות ימינה ואני בכלל לא יכנס לנתיב שלו ולא יפריע לו כלל האם מותר לי להיכנס לכיכר כשהוא בנתיב הפנימי?
-
תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.@בבציק
פעם רציתי להפעיל ביטוח נהג צעיר יומי בליברה והם אמרו לי שהביטוח הוא לא על החובה כי זה יש לכל נהג,והם מוסיפים ביטוח צד"ג / מקיף לפי העניין -
כיסוי הגה לאטרז@יראת-שמים
האם מישהו מכיר כיסוי טוב שלא צריך לתפור?
עד היום היה לי משהו לא תפור שהגיע לי עם הרכב בקניה
והיה אחלה לא החליק -
כיסוי הגה לאטרז@חיים-Y0737
אני מעדיף קישור או המלצה מנסיון -
כיסוי הגה לאטרז@חיים-Y0737
וזה מחזיק להרבה זמן?
לא מחליק? -
כיסוי הגה לאטרזהאם למישהו יש קישור לכיסוי הגה מאלי אקספרס משהו זול וטוב?
-
מחפש מי שיתקין לי וויז במולטימדיה עם סינון טוב@מאיר-ג
טלפון: 03-801-0333
