דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      היייה

      הייי

      @הייי
      אודות
      פוסטים
      24
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • איפה מומלץ לקנות רכב?
        היייה הייי

        @חיים-Y0737
        או ללכת לאחד הסוכנים המומלצים בפורום

        עסקאות רכב

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        היייה הייי

        @אביק
        בכללי לא מומלץ לקנות מסוכנויות

        עסקאות רכב

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        היייה הייי

        @חובק-עולם
        צודק לא אחזתי

        עסקאות רכב

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        היייה הייי

        @חובק-עולם
        לנסר שותה הרבה יותר

        עסקאות רכב

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        היייה הייי

        @אביק
        אם הוא שמור הוא יכול להגיע להרבה ק"מ נראה לי
        אבל לא הייתי ממליץ לך יד 6 כי אתה לא תוכל לדעת מה ההיסטוריה שלו
        הייתי ממליץ לך ללכת לסוכן אמין
        לאחד שמומלץ פה בפורום

        עסקאות רכב

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        היייה הייי

        @הייי
        ויש לו גם פגז דיי גדול אם זה רלוונטי

        עסקאות רכב

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        היייה הייי

        @אביק
        לא נסעתי אליהם ולא יודע כמה הם חסכוניים על זה תשמע מהמומחים
        לי יש אטרז והוא אחלה יחסית חסכוני משולב לוקח לי 1/14.5 בערך
        והוא מאוד אמין
        רק שהוא קצת מרעיש
        לי זה לא מפריע כי התרגלתי
        וגם זה לא הרכב הכי יציב על הכביש

        עסקאות רכב

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        היייה הייי

        @אביק
        אם לא מאוד אכפת לך נוחות לך אל אטרז אחלה אוטו מרוצה ממנו מאוד

        עסקאות רכב

      • כיכר דו נתיבי
        היייה הייי

        @מיכאלb
        כן, פשוט עשיתי את זה והרכב שהיה בתוך המעגל צפר לי חזזק עניין אותי מה החוק אומר ולא הצלחתי למצוא

        מדברים רכב

      • כיכר דו נתיבי
        היייה הייי

        @מיכאלb
        לא הבנתי ואם אני נוסע סתם בנתיב שלי ויש נהג בנתיב נגדי שמאט כל פעם שרכב מתקרב מנתיב נגדי(זה קורא הרבה לנהגים/ותת חדשים) זה נקרא להפריע לתנועה ?
        הוא נמצא בנתיב שלו זה שאני נכנס לנתיב לידו לא אמור להוות בעיה

        מדברים רכב

      • כיכר דו נתיבי
        היייה הייי

        @סוסיתא-קדישתא
        אני אסביר, נהג שמגיע מכיוון צפון לדרום והוא כבר נמצא בתוך הנתיב הפנימי
        ואני מגיע מכיוון מערב שזה בעצם צד ימין שלו ואני רוצה לפנות לדרום זאת אומרת שאני בכלל לא מפריע לו בנתיב בכלל כי אם הוא פונה ימינה הוא אמור לפנות לפני איפה שאני נכנס למעגל ואם הוא רוצה להמשיך ישר אני גם לא מפריע לו כי הוא יכנס לנתיב השמאלי של צד דרום ואני לימני

        מדברים רכב

      • כיכר דו נתיבי
        היייה הייי

        @טוסון
        גם שמה יש שתי נתיבים ואני יכנס לימני כי אני יהיה בנתיב הימני והוא יכנס לשמאלי

        מדברים רכב

      • כיכר דו נתיבי
        היייה הייי

        @טוסון
        למה זה אשמת הנכנס מי שנמצא בתוך המעגל בעלים של כל המעגל?
        שימשיך בנתיב שלו אף אחד לא מפריע לו

        מדברים רכב

      • כיכר דו נתיבי
        היייה הייי

        האם בכיכר בעל שתי נתיבים כשיש רכב בנתיב הפנימי ואני רוצה לפנות ימינה ואני בכלל לא יכנס לנתיב שלו ולא יפריע לו כלל האם מותר לי להיכנס לכיכר כשהוא בנתיב הפנימי?

        מדברים רכב

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        היייה הייי

        @בבציק
        פעם רציתי להפעיל ביטוח נהג צעיר יומי בליברה והם אמרו לי שהביטוח הוא לא על החובה כי זה יש לכל נהג,והם מוסיפים ביטוח צד"ג / מקיף לפי העניין

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כיסוי הגה לאטרז
        היייה הייי

        @יראת-שמים
        האם מישהו מכיר כיסוי טוב שלא צריך לתפור?
        עד היום היה לי משהו לא תפור שהגיע לי עם הרכב בקניה
        והיה אחלה לא החליק

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כיסוי הגה לאטרז
        היייה הייי

        @חיים-Y0737
        אני מעדיף קישור או המלצה מנסיון

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כיסוי הגה לאטרז
        היייה הייי

        @חיים-Y0737
        וזה מחזיק להרבה זמן?
        לא מחליק?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כיסוי הגה לאטרז
        היייה הייי

        האם למישהו יש קישור לכיסוי הגה מאלי אקספרס משהו זול וטוב?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מחפש מי שיתקין לי וויז במולטימדיה עם סינון טוב
        היייה הייי

        @מאיר-ג
        טלפון: 03-801-0333

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 1 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום