@המפותח כתב בעוקץ במכירת רכב:
@יוני כתב בעוקץ במכירת רכב:
הובא מהמעניינים
אם הוא צריך עזרה במציאת הבן אדם
אני יודע מי הבן אדם הגנב הזה

@המפותח כתב בעוקץ במכירת רכב:
@יוני כתב בעוקץ במכירת רכב:
הובא מהמעניינים
אם הוא צריך עזרה במציאת הבן אדם
אני יודע מי הבן אדם הגנב הזה

@ez058 כתב במפת חסימות ביום חמישי בירושלים:
נראה לי כדאי למצוא חניה ברוממה
הלוואי תצליח להגיע עד שם…
@אביהו
בגיל הזה ובפרט כשמתחילים לנהוג בכזה גיל התשובה היא חד משמעית טיוטה = אמינות בלי לבקר במוסכים ובלי שיצטרך ללמוד מכונאות ולנסות להבין למה קורה תקלה פלונית ואיך מסתדרים איתה ואיזה מוסך הכי מומלץ וכו’
כמובן שתהיה יחסית חדשה
לדעתי המומלצות הם יאריס קרוס קומפקטית לזוג מבוגרים היא מושלמת ואם רוצים מנוע קצת יותר חזק אז CHR
הם רכבים גבוהים ואמינים ובנוסף גם היברידים
מקווה שהועלתי.
@קלאטש
ברוררר
@שמואל10
יצא לך לקבל מהם כסף בשל תביעה?
@דוד-הכהן
אמר לי פעם מישהו שכשהוא נוסע לשבת הוא שוכר מסיטי קאר/מיי קאר לפי שעות
ואצלם אין חיוב על שבת
והוא לוקח את זה כמה שיותר מאוחר כמובן בחישוב הפקקים שיכולים להיות שיגיע ששעה לפני שבת לפחות ואז זה יוצא לו ממש זול כי הוא משלם רק על כמה שעות בשישי וכמה שעות במוצש
לא יודע כמה רלוונטי אצלך שזה נסיעה ארוכה לצפון אבל תנסה לעשות חישוב
@אלכסנדר
מתוך ספר תאוריה

@שמואל10 כתב בביטוח לרכב מה המומלץ ביותר?:
לא, אבל מכיר אחרים.
ואיך היה
תוכל לברר ולשתף? (אני מאמין שיש עוד כמה בפורום שיעזור להם המידע.)
@אלוף-העולם-1 כתב בעזרה בהליך תביעה בבית שמש:
@נייטרון-חפשי מישהי נכנסה בי ולא רצתה לתת פרטים… אז הלכתי להגיש תלונה במשטרה וככה הביטוח יכל לגשת לפרטים של הרכב שלה
דבר ראשון הוא צריך לעשות כמו ש@אלוף-העולם-1 עשה
לפתוח תלונה במשטרה ולבקש את פרטי הביטוח אם ישנו ואם צריך עדות תביא את העד
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה בהליך תביעה בבית שמש:
הם אמרו שאם אין לו את פרטי הביטוח צד ג’ הם לא מטפלים (אולי זה הם בעצמם…?).
בכללי סיפור מאוד מוזר עם חברת הביטוח התנאי הזה מוזכר בפוליסה?
ומה אם אין לו בכלל צד ג’ ? או שהוא לא מעוניין להפעיל את הביטוח?
מה זה עניינם? שיתבעו אותו אישית ואם הוא מעוניין שיעביר את זה לביטוח צד ג’ שלו
מי זו חברת הביטוח הזו?
@שמואל10
אשמח אם יש מישהו שמכיר
יעזור להרבה חברים כאן לשמוע.
@עשיר כתב בשרטתי רכב - ויש לי ביטוח:
לא צילמתי
@עשיר
אז תבקש
מותר לך לדרוש לראות את הרכב ולצלם וגם להביא שמאי
אם אתה יכול לנסוע ולצלם לבד עדיף
ואם לא תנסה לבקש תמונות.