@קורולה-אברכים צילומסך בדיוק כמו שלך, עלה אצלי זמן רב, עד שפניתי לhttps://forms.moc.gov.il/f/PublicInquiries וקיבלתי תשובה שיש בעיית ייבוא לאוקי טוקי הזה.
ביקשתי החזר מאלי-אקספרס, וקיבלתי. היום ביקשתי והיום קיבלתי.
א
איש אשכולות
@איש אשכולות
-
מה עושים עם המכס -
הפקת לקחים בנהיגה (מדור וידאו)@מאיר כתב בהפקת לקחים בנהיגה (מדור וידאו):
הייתי ממליץ לך להחזיק משקפי שמש ברכב זה עוזר המון.
משהו כמו זה רכשתי פעם, וזה מדהים!
איך אפשר לנהוג מול השמש בלי זה?!
אמנם שילמתי יותר, אבל זה הכיוון. -
אישור בלמים ורכב מיושןבוחן (מצוות במכון טסטים) אמר לי אתמול, שמאחר ובמזכירות המכון מקלידים את מספר האישור,
מיד “יקפוץ” אי התאמה, וזה לא יעבור.
מעניין.
אשיג אישור אחר, וזהו. -
אישור בלמים ורכב מיושןEBA מאסטר, איזו מהירות תגובה!!!
אעדכן בע"ה בהתפתחויות.
-
אישור בלמים ורכב מיושן(שלום לחברים, הצטרפתי עכשיו, וזה נראה ש"מקצועי" כאן.
אני מאמין שאצליח - בעזרת ה’ - לעזור כאן לקהילה.
בנתיים, צום קל לכולם.)בטסט אני נדרש ל"אישור בלמים",
בטעות המוסכ’ניק הביא לי “אישור רכב מיושן” שזה למעשה כולל בתוכו גם אישור בלמים.
יקבלו אותי עם זה לטסט?
תודה!
