@א.ד.מ. כתב בדאצ'יה לודג'י דיזל ידני 2017:
יש הבדל באמינות בין הגרסה של 109 כס ולגרסה של 116 כ"ס?
האפם השנתונים החדשים יותר, שנת 2020 נחשב גם כן אמין?
אני יודע מהנתונים שהצריכה הרשמית שלו גבוהה יותר (1 ל18 במקום 1ל 23)
@חובק-עולם יישר כח יותר ממה שהסקירה עזרה לי היה פשוט תענוג לקרוא! נחנת לדעתי בכמה כישורים מבוזבזים…
