דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      א

      אורי 2

      @אורי 2
      אודות
      פוסטים
      4
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • דרייבר -קילומטרץ גבוה
        א אורי 2

        @מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

        @אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף

        מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי

        @אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

        לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
        יקנה רכב עם שוק וביקוש.

        זה באמת נראה הכי נכון

        אבל בוא נסתכל לפי המציאות שלי עכשיו
        אם אני ממשיך עם הג’אקו עד ל60000 קמ זה יקח עוד שנה ואז אני ימכור
        בכמה אוכל למכור אותו?? כל מי שמבין יכול לתת מספרים

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • דרייבר -קילומטרץ גבוה
        א אורי 2

        @אריאל-קמחי
        @אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:

        @אורי-2 אם אתה הולך להיות דרייבר רציני אז זה משתלם כי נכון שיש ירידת ערך אבל ההכנסות הרבה יותר גבוהות!
        אבל אם אתה עושה את זה חצי חצי אתה תאבד את הכסף ובסוף תנסה למכור את הרכב אחרי 3 שנים ותהיה בהלם מהירידת ערך…
        נכון מי שרוצה להיות דרייבר:

        1. לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
        2. יקנה רכב עם שוק וביקוש.
        3. לא יחזיק את הרכב מלא זמן אלא אחרי 2/3 יחליף כדי לא לגמור אותו לגמרי.
          אבל לענייך קודם כל חשבון פשוט אם עשית 15,000 ק"מ ב4 חודשים זה אומר שבשנה תעשה 45,000 ק"מ אמנם זה הרבה אבל לא כמו שכתבת 60,000… אבל אני חושב שתעיף אותו לפני שיגיע ל50/60 אלף ק"מ כדי לא לחטוף ירידה רצינית
          אבל עשה כדעתך הטובה עליך ובהצלחה!

        הארכתי ע"ז יותר ממה שביקשת… פשוט זה דבר שכל דרייבר צריך לדעת… אני מכיר מישהו שהוציא רכב מהחברה ועשה דרייברים ובסוף שקע בחובות כי הוא לא התנהל נכון ולבסוף שניסה למכור את הרכב הוא ראה שהוא שווה רק חצי ממה שקנה אותה וההלוואה עוד לא ירדה לחצי…

        לדוגמא אני יסע עליו עד 60000 קמ
        כמה אוכל למכור אותו ?

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • דרייבר -קילומטרץ גבוה
        א אורי 2

        @מאיר-ג
        מבני ברק לירושלים המחיר הוא 220 אחרי עמלה לסדרן של 12 אחוז=26.40
        נשאר לך 193.6

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • דרייבר -קילומטרץ גבוה
        א אורי 2

        שלום
        קניתי לפני ארבע חודשים רכב ג’קו 8 2026 במחיר 230000
        לקחתי הלוואה שאני משלם עליה 2500 מתוכם 1900 זה על הקרן ל5 שנים. + בלון

        התחלתי להיות דרייבר וברוך ה’ נכנס מזה כסף
        הגענו לאחרונה ל15000 עשיתי טיפול
        ואז אמרו לי שאם אמשיך כך אגיע ל60000 קמ בשנה וזה יפגע לי בערך של הרכב
        הרי אני מתכנן למכור את האוטו לאחר כ3-5 שנים ולהחליף לחדש

        מה אתם אומרים מי שמבין בזה אם אני ימכור את הרכב בעוד שנה נגיד עם 60000 קמ
        או בעוד שנתיים עם 100000 קמ כמה אוכל למכור אותו ??
        מי שיודע לנתח נתונים
        כי כרגע הפסקתי עם הדרייבר ואני מרגיש את זה בכיס

        פורום דיונים וחדשות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום