@מאיר-ג כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
@אורי-2 אז נעשה 193.6 כפול 1667 שווה 332.731 אלף
מה שכן כדאי לעשות את מה שכתב @אריאל-קמחי
@אריאל-קמחי כתב בדרייבר -קילומטרץ גבוה:
לא להוציא רכב מהחברה אלא להביא רכב עם נגיד 70,000 ק"מ ככה שהירידה הרצינית לא תהיה אצלך.
יקנה רכב עם שוק וביקוש.
זה באמת נראה הכי נכון
אבל בוא נסתכל לפי המציאות שלי עכשיו
אם אני ממשיך עם הג’אקו עד ל60000 קמ זה יקח עוד שנה ואז אני ימכור
בכמה אוכל למכור אותו?? כל מי שמבין יכול לתת מספרים
