@אביק כתב באיפה מומלץ לקנות רכב?:
ש סוכנים מהסוג הזה
יש, וגם כאן בפורום דובר על זה הם לוקחים עמלה כ 3 אש’‘ח
הייתי מעדיף ללכת עם חבר ולשלם לו 500 שח ססמלי אבל לא לכ’‘א יש כזה חבר…
אישית עזרתי לכמה חברים בעבר בתשלום סמלי (שניים מהם עם אותו רכב עד היום מרוצים ב’'ה)
@אבי7171880 גם מגרש וגם בראשון לציון… למרות שאין ‘איסור’ חל על איסור… אבל בממונא שאני,
עיין בפורום ותראה שלא קונים ממגרשים ובעיקר לא מראשון לציון, הם יכולים לאפס ק"מ וכו’ וכו’. עיין בפורום לסיפורים…
בהצלחה!!!