@צבי-דורש-ציון @הכהן
אם אתה רוצה מכשיר לוויז נטו,
אז מהלכא - יעזורו הכי חסום
אפילו הגדרות אין שם רק וויז, פנגו, Cello -סלופארק.
וה GPS שם מצויין מנסיון (4 מכשירים)
אבי לוי
@אבי לוי
-
מכשיר לוויז בלבד מומלץ
@צבי-דורש-ציון @הכהן
אם אתה רוצה מכשיר לוויז נטו,
אז מהלכא - יעזורו הכי חסום
אפילו הגדרות אין שם רק וויז, פנגו, Cello -סלופארק.
וה GPS שם מצויין מנסיון (4 מכשירים)