בקשת ייעוץ | קניית רכב
-
@טרנטע כתב בעזרה דחופה!!:
זה היה בליסינג בצה"ל בשנתונים 2014/15 ואח"כ הם חזרו לאלדן שמכרו את זה בזמנו ב 25,000 ש"ח, ואני מכיר הרבה שמחזיקים כזה רכב ולא נתקלתי בזיופים,
השיח על הזיופים הוא על אוריס או אטראז’?
-
ג גיל העביר נושא זה מ-טיפולים, אחזקה ותקלות
