קניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי
-
אם לא קריטי הייתי אומר שלא
זה הרבה כסף דלק טיפולים ביטוחים יקריםאם בכל אופן תחליט שכן [זהירות רכב זה ממכר!] תתייעץ פה לגבי דגמים ואיזה חב’ ביטוח הכי זולה עבורך
חדש צעיר זה סיפור של 6 - 7 אלף הכי זול ביטוח -
אם לא קריטי הייתי אומר שלא
זה הרבה כסף דלק טיפולים ביטוחים יקריםאם בכל אופן תחליט שכן [זהירות רכב זה ממכר!] תתייעץ פה לגבי דגמים ואיזה חב’ ביטוח הכי זולה עבורך
חדש צעיר זה סיפור של 6 - 7 אלף הכי זול ביטוח@חיים-Y0737
אני לא צעיר, 35
גם יש לי ביטוח משכנתא (האם זה נותן משהו או שזה ביטוח חדש לגמרי) -
לא ממש מכיר את הנתונים אבל אני מבין שיש לך את ההתלהבות וזה מובן אבל אם אין לך צורך יום יום ברכב שימוש משמעותי אל תיכנס לזה זה בור ללא תחתית בפרט שאתה כנראה חושב על רכב במחיר רצפה , צריך עו"ש זמין לכל בעייה שלא תבוא…
-
אם לא קריטי הייתי אומר שלא
זה הרבה כסף דלק טיפולים ביטוחים יקריםאם בכל אופן תחליט שכן [זהירות רכב זה ממכר!] תתייעץ פה לגבי דגמים ואיזה חב’ ביטוח הכי זולה עבורך
חדש צעיר זה סיפור של 6 - 7 אלף הכי זול ביטוח -
@מאיר-2
אני ממש לא הייתי רוצה לקנות רכב (אף פעם לא חשבתי על זה), אבל מבחינת מימון עכשיו יותר קל לי, (או הכל או כל פעם שאני אצטרך רכב עד שלא אהיה חנוק לא אשכור רכב), ויתכן שאצטרך לזה באיזה שלב, אבל אם זה לא מומלץ, אני פטור -
-
@שיפקה כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:
לשנה?
אם אתה חדש לא צעיר אולי רחלי מליברה תצליח להוציא לך ב 5 או 5.5 (ראה אשכול סוכני ביטוח מומלצים) בכל אופן כל שנה צריך לחדש
ורכב עולה הרבה כסף קח בחשבון אם יש לך
רוב שפע תמיד בס’'ד. -
@שיפקה כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:
האם כדאי לקנות רכב (לא יקר כמובן) לנהג חדש?
בלת"ק
א. היתי משקיע גג 10-15 אש"ח ברכב
במקרים רבים הוא יספוג כל מיני ירידות ערך כגון שפשופים וכו’ למיניהם מנהג חדש P10 מנהג רגיל.ב. ביטוח אני אישית שילמתי 4.35 אש"ח (רחלי מליברה) חובה+צ"ג כך שאפשר לנבור לחפור ובע"ה למצוא זול.
ג. תכין תקציב כפול ממה שאתה מוציא הן ליישור קו הן לשדרוגים שאתה עלול לרצות - מולטימדיה/וויז/מצלמת רוורס/חיישנים וכן הלאה.
כמו"כ נזקים אפשריים וכ’ וכו’ד. אני כובת בהנחה ששקללת את כלל הסיבות והחלטת ששווה לך לשלם את ההון שרכב עולה.
לכה"פ 1000+ בחודש (ביטוח בתחשיב שנתי).
אני לא יודע כמה תסע אבל קח בחשבון שאצלי שחשבתי שכמעט לא אסע אבל קניתי בגלל מקום המגורים שלי שבעייתי תחבורתית (חור+חב’ קוים) זה גרם לי להרבה יותר נסיעות=עלויות…ה. שיהיה הרבה הצלחה בע"ה
-
@שיפקה זה תלוי כמה אתה מתכנן ליסוע …
אני למשל נהג חדש והגעתי למסקנא שאם אני לא יקנה רכב לא יהיה לי איך ליסוע …
א. מי יתן לך אוטו? ועוד לנהג חדש…
ב. נראה לי 80 אחוז מההשכרות לא משכירים בכלל לנהג חדש… [גם סיטי קאר וכו’] וגם אלה שמשכירים לוקחים מחיר גובה וכו’…
אז מה האופציות שיש לך?!
אז כמובן אם אתה מתכנון ליסוע פעם בחודש אז זה בהחלט לא מומלץ
אבל אם אתה מתכנון ליסוע קצת יותר אתה תישאר בלי כלום…
זו דעתי.
בנוסף יש היום רכבים במחירי רצפה בשביל התחלה … וביטוח אני הצלחתי להשיג ביטוח במחיר טוב גם לנהג חדש…
