דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. קניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי

      קניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      16 פוסטים 8 כותבים 129 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש שיפקה

        @מאיר-2
        אני ממש לא הייתי רוצה לקנות רכב (אף פעם לא חשבתי על זה), אבל מבחינת מימון עכשיו יותר קל לי, (או הכל או כל פעם שאני אצטרך רכב עד שלא אהיה חנוק לא אשכור רכב), ויתכן שאצטרך לזה באיזה שלב, אבל אם זה לא מומלץ, אני פטור

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר 2
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @שיפקה אתה מתכוון לומר שיש לך כסף בצד דווקא לקניית רכב? אם אתה לא צריך רכב ויש לך כסף נזיל אני לא הייתי קונה רכב בגלל שקל לי , הייתי משקיע , אולי לא הבנתי, אבל אני חושב שאתה לא אומד נכון את ה “מימון”

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שיפקה

          @חיים-Y0737 כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:

          ה סיפור של 6 - 7 אלף הכי זול ביטוח

          לשנה?

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר 2
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @שיפקה כן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש שיפקה

            @חיים-Y0737 כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:

            ה סיפור של 6 - 7 אלף הכי זול ביטוח

            לשנה?

            ח מחובר
            ח מחובר
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @שיפקה כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:

            לשנה?

            אם אתה חדש לא צעיר אולי רחלי מליברה תצליח להוציא לך ב 5 או 5.5 (ראה אשכול סוכני ביטוח מומלצים) בכל אופן כל שנה צריך לחדש
            ורכב עולה הרבה כסף קח בחשבון אם יש לך
            רוב שפע תמיד בס’'ד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שיפקה

              האם כדאי לקנות רכב (לא יקר כמובן) לנהג חדש?

              M מנותק
              M מנותק
              MEM
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @שיפקה כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:

              האם כדאי לקנות רכב (לא יקר כמובן) לנהג חדש?

              בלת"ק

              א. היתי משקיע גג 10-15 אש"ח ברכב
              במקרים רבים הוא יספוג כל מיני ירידות ערך כגון שפשופים וכו’ למיניהם מנהג חדש P10 מנהג רגיל.

              ב. ביטוח אני אישית שילמתי 4.35 אש"ח (רחלי מליברה) חובה+צ"ג כך שאפשר לנבור לחפור ובע"ה למצוא זול.

              ג. תכין תקציב כפול ממה שאתה מוציא הן ליישור קו הן לשדרוגים שאתה עלול לרצות - מולטימדיה/וויז/מצלמת רוורס/חיישנים וכן הלאה.
              כמו"כ נזקים אפשריים וכ’ וכו’

              ד. אני כובת בהנחה ששקללת את כלל הסיבות והחלטת ששווה לך לשלם את ההון שרכב עולה.
              לכה"פ 1000+ בחודש (ביטוח בתחשיב שנתי).
              אני לא יודע כמה תסע אבל קח בחשבון שאצלי שחשבתי שכמעט לא אסע אבל קניתי בגלל מקום המגורים שלי שבעייתי תחבורתית (חור+חב’ קוים) זה גרם לי להרבה יותר נסיעות=עלויות…

              ה. שיהיה הרבה הצלחה בע"ה

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שיפקה

                האם כדאי לקנות רכב (לא יקר כמובן) לנהג חדש?

                חנןח מנותק
                חנןח מנותק
                חנן
                כתב נערך לאחרונה על ידי חנן
                #11

                @שיפקה זה תלוי כמה אתה מתכנן ליסוע …
                אני למשל נהג חדש והגעתי למסקנא שאם אני לא יקנה רכב לא יהיה לי איך ליסוע …
                א. מי יתן לך אוטו? ועוד לנהג חדש…
                ב. נראה לי 80 אחוז מההשכרות לא משכירים בכלל לנהג חדש… [גם סיטי קאר וכו’] וגם אלה שמשכירים לוקחים מחיר גובה וכו’…
                אז מה האופציות שיש לך?!
                אז כמובן אם אתה מתכנון ליסוע פעם בחודש אז זה בהחלט לא מומלץ
                אבל אם אתה מתכנון ליסוע קצת יותר אתה תישאר בלי כלום…
                זו דעתי.
                בנוסף יש היום רכבים במחירי רצפה בשביל התחלה … וביטוח אני הצלחתי להשיג ביטוח במחיר טוב גם לנהג חדש…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שיפקה

                  @חיים-Y0737
                  אני לא צעיר, 35
                  גם יש לי ביטוח משכנתא (האם זה נותן משהו או שזה ביטוח חדש לגמרי)

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמואל10
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @שיפקה כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:

                  גם יש לי ביטוח משכנתא

                  ???

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M MEM

                    @שיפקה כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:

                    האם כדאי לקנות רכב (לא יקר כמובן) לנהג חדש?

                    בלת"ק

                    א. היתי משקיע גג 10-15 אש"ח ברכב
                    במקרים רבים הוא יספוג כל מיני ירידות ערך כגון שפשופים וכו’ למיניהם מנהג חדש P10 מנהג רגיל.

                    ב. ביטוח אני אישית שילמתי 4.35 אש"ח (רחלי מליברה) חובה+צ"ג כך שאפשר לנבור לחפור ובע"ה למצוא זול.

                    ג. תכין תקציב כפול ממה שאתה מוציא הן ליישור קו הן לשדרוגים שאתה עלול לרצות - מולטימדיה/וויז/מצלמת רוורס/חיישנים וכן הלאה.
                    כמו"כ נזקים אפשריים וכ’ וכו’

                    ד. אני כובת בהנחה ששקללת את כלל הסיבות והחלטת ששווה לך לשלם את ההון שרכב עולה.
                    לכה"פ 1000+ בחודש (ביטוח בתחשיב שנתי).
                    אני לא יודע כמה תסע אבל קח בחשבון שאצלי שחשבתי שכמעט לא אסע אבל קניתי בגלל מקום המגורים שלי שבעייתי תחבורתית (חור+חב’ קוים) זה גרם לי להרבה יותר נסיעות=עלויות…

                    ה. שיהיה הרבה הצלחה בע"ה

                    ר מנותק
                    ר מנותק
                    רכבניק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי רכבניק
                    #13

                    @MEM כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:

                    במקרים רבים הוא יספוג כל מיני ירידות ערך כגון שפשופים וכו’ למיניהם מנהג חדש P10 מנהג רגיל.

                    לנהג בגיל 35? הגזמה ממש לדעתי, יש סיכון מוגבר אבל לא כזה גבוה

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ר רכבניק

                      @MEM כתב בקניית רכב לנהג חדש האם זה כדאי:

                      במקרים רבים הוא יספוג כל מיני ירידות ערך כגון שפשופים וכו’ למיניהם מנהג חדש P10 מנהג רגיל.

                      לנהג בגיל 35? הגזמה ממש לדעתי, יש סיכון מוגבר אבל לא כזה גבוה

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @רכבניק למה לא?
                      נהג בן 21 חדש, נוסע עם הרכב להורים, ובד"כ השווער גר קרוב
                      ואם הוא בחור, אז מקסימום חונה בחוף שקמים ובר’ שימען
                      אבל נהג בן 35, לוקח את הילדים, עומד חצי על המדרכה בין שאר ההורים
                      אחרי זה נדחף ליד הכולל בין שאר המכוניות, וכו’

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @רכבניק למה לא?
                        נהג בן 21 חדש, נוסע עם הרכב להורים, ובד"כ השווער גר קרוב
                        ואם הוא בחור, אז מקסימום חונה בחוף שקמים ובר’ שימען
                        אבל נהג בן 35, לוקח את הילדים, עומד חצי על המדרכה בין שאר ההורים
                        אחרי זה נדחף ליד הכולל בין שאר המכוניות, וכו’

                        ר מנותק
                        ר מנותק
                        רכבניק
                        כתב נערך לאחרונה על ידי רכבניק
                        #15

                        @טוסון מאותה סיבה שחברות הביטוח לוקחות מחיר גבוה יותר בגיל צעיר, ומאותה סיבה שנהג מבוגר לא צריך מלווה על פי חוק
                        סטטיסטית יש יותר תאונות, האזור במוח שאחראי על תכנון, ריסון דחפים, הערכת סיכונים וקבלת החלטות מסיים (בדרך כלל) להתפתח באזור גיל 25

                        אגב לנשים הביטוח יותר זול מגברים כי גם אם בממוצע הן נוהגות פחות טוב, הן פחות לוקחות סיכונים במודע, ורוב התאונות הן בגלל הגורם האנושי

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר רכבניק

                          @טוסון מאותה סיבה שחברות הביטוח לוקחות מחיר גבוה יותר בגיל צעיר, ומאותה סיבה שנהג מבוגר לא צריך מלווה על פי חוק
                          סטטיסטית יש יותר תאונות, האזור במוח שאחראי על תכנון, ריסון דחפים, הערכת סיכונים וקבלת החלטות מסיים (בדרך כלל) להתפתח באזור גיל 25

                          אגב לנשים הביטוח יותר זול מגברים כי גם אם בממוצע הן נוהגות פחות טוב, הן פחות לוקחות סיכונים במודע, ורוב התאונות הן בגלל הגורם האנושי

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @רכבניק תאונות אתה צודק
                          אבל שפשופי חניות?
                          חברים שלי שהחזיקו רכב בגיל 20, מצאו חנייה באזור שקט, ובכל מקרה לא נוסעים כל היום בתוך העיר, אם כבר אז פתיחות ולקרוע מנוע בכבישי הצפון
                          אבל אברכים שמסתובבים בעיר כל היום, זה מה שמשפשף מכוניות
                          זו ההסתכלות שלי, ייתכן שהיא פחות נכונה

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          52

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.1k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום