דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. רישיון נהיגה
      3. הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה

      הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר רישיון נהיגה
      14 פוסטים 8 כותבים 342 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש שיפקה

        אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
        המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
        (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
        אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
        ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

        מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
        #2

        @שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

        אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
        המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
        (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
        אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
        ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

        אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.

        ליצירת קשר לחץ כאן

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ש שיפקה

          אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
          המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
          (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
          אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
          ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

          itamarI מנותק
          itamarI מנותק
          itamar
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @שיפקה
          לא חושב שזה יקח אותך עשרה שיעורים אחורה.
          אתה בעצמך כתבת שהוא מלמד רק על אוטומט, אני לא מכיר אותו אבל תעשה את החושבים שלך…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שיפקה

            אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
            המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
            (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
            אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
            ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

            א מנותק
            א מנותק
            אלעזר 3
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @שיפקה
            @מאיר כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

            ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

            יש את יוגב אליהו 0524477161
            תיקח בחשבון שזה כן יכול לקחת 10 שיעורים ויותר
            אם אתה לחוץ לרשיון זה יהיה לך חבל להחליף
            בתור אחד שעשה המרה לידני כמה חודשים אחרי שסימתי עם האוטומט הייתי צריך משהו כמו 12 שיעורים

            ואני יודע לנהוג וקולט מהר

            אולי אצל מורה טוב כמו ששלחתי לך זה יקח יותר מהר

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש שיפקה

              אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
              המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
              (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
              אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
              ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

              י מנותק
              י מנותק
              יראת שמים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @שיפקה כשתעבור בע"ה, תצטרך מלווה?

              ידני

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י יראת שמים

                @שיפקה כשתעבור בע"ה, תצטרך מלווה?

                א מנותק
                א מנותק
                אלעזר 3
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @יראת-שמים מה השאלה למה לא

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מאירמ מאיר

                  @שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

                  אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
                  המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
                  (המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
                  אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
                  ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

                  אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמואל10
                  כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל10
                  #7

                  @מאיר כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

                  אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.

                  לעניות דעתי הדברים נכונים ביחס ללימוד מההתחלה על אוטומט ביחס ללימוד מההתחלה על ידני,
                  אבל החלפה באזור שיעור 20 היא שונה, באזור שיעור 20 השיעור נסוב סביב הדיוקים הקטנים מה שמצריך תשומת לב רבה, מעבר לנהיגה לראשונה על גיר רגיל בשלב כזה תסיט לחלוטין את תשומת הלב וממילא לא תקדם את התלמיד במה שנצרך להתקדם בשלב הזה,
                  בשונה מלמידה מהתחלה שגם ככה בשיעורים הראשונים מקבלים יותר את תחושת השליטה ואין בדרך כלל תוספת משמעותית של שיעורים בידני לעומת אוטומט.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • סוסיתא קדישתאס מנותק
                    סוסיתא קדישתאס מנותק
                    סוסיתא קדישתא
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @שיפקה

                    בלימוד הנהיגה יש כמה חלקים;
                    תפעול הרכב, שזה השלב שהמורה מאכיל בכפית: “הי, יש פה תמרור X, תעשה כך וכך”, ו-“תסובב את ההגה לשם” וכו’.
                    אחריו זה השלב של השימוש הנכון בדרך; שכולל את הכרת התמרורים, וגם לפעול לפיהם.

                    אז אם תעבור עכשיו לידני, מצד אחד יהיה לך קל יותר, כי להתנהל בכביש לא כל כך חדש לך.
                    מצד שני, אתה באמת עלול לחוות רגרסיה כלשהי, כי זה לחזור שוב לשלב התפעול.

                    אם כן, לכאורה, אם יש לך זיקה טובה לנהיגה, יתכן שלא תצטרך יותר מ-10 שיעורים, ואולי פחות.
                    כי שוב, זה לא ללמוד כמה דברים חדשים, אלא דבר אחד, כשבשאר כבר יש לך שליטה מסויימת.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • א אלעזר 3

                      @יראת-שמים מה השאלה למה לא

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יראת שמים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יראת שמים
                      #9

                      @אלעזר-3 חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.
                      יכול להיות ששוה לך לסיים אוטומט (שזה לכו"ע יותר מהר), ומיד להתחיל המרה לידני. ותרוויח בזה שהמלווה בנתיים נספר לאוטומט ולא צריך לחזור עליו שוב לידני. ובמקום שבעוד שלושה חודשים תעבור על ידני ותתחיל מלווה, בעוד ארבעה חודשים תעבור על ידני ותהיה כבר אחרי חודשיים של ליווי.
                      בהצלחה!

                      ידני

                      ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • י יראת שמים

                        @אלעזר-3 חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.
                        יכול להיות ששוה לך לסיים אוטומט (שזה לכו"ע יותר מהר), ומיד להתחיל המרה לידני. ותרוויח בזה שהמלווה בנתיים נספר לאוטומט ולא צריך לחזור עליו שוב לידני. ובמקום שבעוד שלושה חודשים תעבור על ידני ותתחיל מלווה, בעוד ארבעה חודשים תעבור על ידני ותהיה כבר אחרי חודשיים של ליווי.
                        בהצלחה!

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שיפקה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @יראת-שמים
                        איפה כתוב שמ24 לא צריך מלווה (מ24 אפשר להיות מלווה אם יש רשיון 3 שנים)
                        תתקן אותי אם אני טועה כי אני כבר עברתי 30

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אלעזר 3

                          @שיפקה
                          @מאיר כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

                          ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

                          יש את יוגב אליהו 0524477161
                          תיקח בחשבון שזה כן יכול לקחת 10 שיעורים ויותר
                          אם אתה לחוץ לרשיון זה יהיה לך חבל להחליף
                          בתור אחד שעשה המרה לידני כמה חודשים אחרי שסימתי עם האוטומט הייתי צריך משהו כמו 12 שיעורים

                          ואני יודע לנהוג וקולט מהר

                          אולי אצל מורה טוב כמו ששלחתי לך זה יקח יותר מהר

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיפקה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @אלעזר-3 כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

                          @שיפקה
                          @מאיר כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

                          ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב

                          יש את יוגב אליהו 0524477161
                          תיקח בחשבון שזה כן יכול לקחת 10 שיעורים ויותר
                          אם אתה לחוץ לרשיון זה יהיה לך חבל להחליף
                          בתור אחד שעשה המרה לידני כמה חודשים אחרי שסימתי עם האוטומט הייתי צריך משהו כמו 12 שיעורים

                          ואני יודע לנהוג וקולט מהר

                          אולי אצל מורה טוב כמו ששלחתי לך זה יקח יותר מהר

                          האם יוגב מלמד גם על אטומט? והאם הוא מבית ספר אלי דהן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יראת שמים

                            @אלעזר-3 חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.
                            יכול להיות ששוה לך לסיים אוטומט (שזה לכו"ע יותר מהר), ומיד להתחיל המרה לידני. ותרוויח בזה שהמלווה בנתיים נספר לאוטומט ולא צריך לחזור עליו שוב לידני. ובמקום שבעוד שלושה חודשים תעבור על ידני ותתחיל מלווה, בעוד ארבעה חודשים תעבור על ידני ותהיה כבר אחרי חודשיים של ליווי.
                            בהצלחה!

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שיפקה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @יראת-שמים כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

                            חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.

                            ליווי.pdf

                            יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שיפקה

                              @יראת-שמים כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:

                              חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.

                              ליווי.pdf

                              יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצוען
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                              #13

                              @שיפקה
                              16ff5982-34ce-4d87-9952-16d828109063-image.png

                              20ff7f67-ad5c-486e-8b27-aef8f140059e-image.png

                              מקור משרד התחבורה
                              חובת ליווי של נהג חדש צעיר.

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                                @שיפקה
                                16ff5982-34ce-4d87-9952-16d828109063-image.png

                                20ff7f67-ad5c-486e-8b27-aef8f140059e-image.png

                                מקור משרד התחבורה
                                חובת ליווי של נהג חדש צעיר.

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שיפקה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @יחצ-המקצוען
                                תראו הספר לא מעודכן, תודה על הבשורה!!!
                                אני לא יכול להצביע הציבור לא נתן לי עדיין מספיק מוניטין (נהג חדש)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                63

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                131.7k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום