הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה
-
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב -
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב@שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טובאני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.
-
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב -
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב@שיפקה
@מאיר כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב
יש את יוגב אליהו 0524477161
תיקח בחשבון שזה כן יכול לקחת 10 שיעורים ויותר
אם אתה לחוץ לרשיון זה יהיה לך חבל להחליף
בתור אחד שעשה המרה לידני כמה חודשים אחרי שסימתי עם האוטומט הייתי צריך משהו כמו 12 שיעוריםואני יודע לנהוג וקולט מהר
אולי אצל מורה טוב כמו ששלחתי לך זה יקח יותר מהר
-
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב -
@יראת-שמים מה השאלה למה לא
-
@שיפקה כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
אני באמצע לימוד נהיגה לקראת השיעור ה20, באמצע הלימוד הבנתי המעלות של גיר ידני
המורה טוען שכדי לגמור עם הטסט על אטומט, ואחרי כמה חדשים של נסיעה על הכביש זה יהיה לי יותר קל ואז זה עניין של כמה שיעורים בודדים, אבל אם אני יעשה את זה באמצע הלימוד זה יעביר אותי אחורה בכ10 שיעורים, עד שאני יתפוס איך הקלצ’ עובד ועד שאני יסתגל וכו’ וכו’
(המורה שלי מורה רק על אטומט!!!)
אני רוצה לשמוע חוות - ירא הקהל וישפוט
ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טובאני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.
@מאיר כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
אני לא מכיר את כבודו אבל רוב האנשים יכולים ללמוד את שני הדברים במקביל. יכול להיות שייקח לך עוד שיעור או שתיים יותר אבל זה שווה משמעותית מלמידה נפרדת.
לעניות דעתי הדברים נכונים ביחס ללימוד מההתחלה על אוטומט ביחס ללימוד מההתחלה על ידני,
אבל החלפה באזור שיעור 20 היא שונה, באזור שיעור 20 השיעור נסוב סביב הדיוקים הקטנים מה שמצריך תשומת לב רבה, מעבר לנהיגה לראשונה על גיר רגיל בשלב כזה תסיט לחלוטין את תשומת הלב וממילא לא תקדם את התלמיד במה שנצרך להתקדם בשלב הזה,
בשונה מלמידה מהתחלה שגם ככה בשיעורים הראשונים מקבלים יותר את תחושת השליטה ואין בדרך כלל תוספת משמעותית של שיעורים בידני לעומת אוטומט. -
בלימוד הנהיגה יש כמה חלקים;
תפעול הרכב, שזה השלב שהמורה מאכיל בכפית: “הי, יש פה תמרור X, תעשה כך וכך”, ו-“תסובב את ההגה לשם” וכו’.
אחריו זה השלב של השימוש הנכון בדרך; שכולל את הכרת התמרורים, וגם לפעול לפיהם.אז אם תעבור עכשיו לידני, מצד אחד יהיה לך קל יותר, כי להתנהל בכביש לא כל כך חדש לך.
מצד שני, אתה באמת עלול לחוות רגרסיה כלשהי, כי זה לחזור שוב לשלב התפעול.אם כן, לכאורה, אם יש לך זיקה טובה לנהיגה, יתכן שלא תצטרך יותר מ-10 שיעורים, ואולי פחות.
כי שוב, זה לא ללמוד כמה דברים חדשים, אלא דבר אחד, כשבשאר כבר יש לך שליטה מסויימת. -
@יראת-שמים מה השאלה למה לא
@אלעזר-3 חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.
יכול להיות ששוה לך לסיים אוטומט (שזה לכו"ע יותר מהר), ומיד להתחיל המרה לידני. ותרוויח בזה שהמלווה בנתיים נספר לאוטומט ולא צריך לחזור עליו שוב לידני. ובמקום שבעוד שלושה חודשים תעבור על ידני ותתחיל מלווה, בעוד ארבעה חודשים תעבור על ידני ותהיה כבר אחרי חודשיים של ליווי.
בהצלחה! -
@אלעזר-3 חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.
יכול להיות ששוה לך לסיים אוטומט (שזה לכו"ע יותר מהר), ומיד להתחיל המרה לידני. ותרוויח בזה שהמלווה בנתיים נספר לאוטומט ולא צריך לחזור עליו שוב לידני. ובמקום שבעוד שלושה חודשים תעבור על ידני ותתחיל מלווה, בעוד ארבעה חודשים תעבור על ידני ותהיה כבר אחרי חודשיים של ליווי.
בהצלחה!@יראת-שמים
איפה כתוב שמ24 לא צריך מלווה (מ24 אפשר להיות מלווה אם יש רשיון 3 שנים)
תתקן אותי אם אני טועה כי אני כבר עברתי 30 -
@שיפקה
@מאיר כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב
יש את יוגב אליהו 0524477161
תיקח בחשבון שזה כן יכול לקחת 10 שיעורים ויותר
אם אתה לחוץ לרשיון זה יהיה לך חבל להחליף
בתור אחד שעשה המרה לידני כמה חודשים אחרי שסימתי עם האוטומט הייתי צריך משהו כמו 12 שיעוריםואני יודע לנהוג וקולט מהר
אולי אצל מורה טוב כמו ששלחתי לך זה יקח יותר מהר
@אלעזר-3 כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
@שיפקה
@מאיר כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:ואני רוצה המלצה על מורה ידני בבית שמש, אולי הוא ידע יותר טוב
יש את יוגב אליהו 0524477161
תיקח בחשבון שזה כן יכול לקחת 10 שיעורים ויותר
אם אתה לחוץ לרשיון זה יהיה לך חבל להחליף
בתור אחד שעשה המרה לידני כמה חודשים אחרי שסימתי עם האוטומט הייתי צריך משהו כמו 12 שיעוריםואני יודע לנהוג וקולט מהר
אולי אצל מורה טוב כמו ששלחתי לך זה יקח יותר מהר
האם יוגב מלמד גם על אטומט? והאם הוא מבית ספר אלי דהן
-
@אלעזר-3 חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.
יכול להיות ששוה לך לסיים אוטומט (שזה לכו"ע יותר מהר), ומיד להתחיל המרה לידני. ותרוויח בזה שהמלווה בנתיים נספר לאוטומט ולא צריך לחזור עליו שוב לידני. ובמקום שבעוד שלושה חודשים תעבור על ידני ותתחיל מלווה, בעוד ארבעה חודשים תעבור על ידני ותהיה כבר אחרי חודשיים של ליווי.
בהצלחה!@יראת-שמים כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.
-
@יראת-שמים כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה:
חשבתי אולי אתה כבר מעל 24, ואז לא צריך ליווי.
-
@יחצ-המקצוען
תראו הספר לא מעודכן, תודה על הבשורה!!!
אני לא יכול להצביע הציבור לא נתן לי עדיין מספיק מוניטין (נהג חדש)


