דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הצעות יעול
      4. רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?

      רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הצעות יעול
      27 פוסטים 13 כותבים 881 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש שרולצ'ה

        @מאיר
        לדעתי צריך לעשות שינוי באיפה ואיך ניתן להצביע,
        כשהכרתי את הפורום סמכתי על אמינות התגובה לפי כמות המוניטין של המשתמש, וכן אנשים שהמלצתי להם לבדוק כאן משהו טענו לי שלפי זה סננו את אמינות התשובות…
        עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’…
        לדעתי לייקים בשרשורים כגון אלו, לא צריכים להספר או להגביל כמות…
        או שלהוסיף אימוג’י אחר לשרשורים כאלו…

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @שרולצ-ה כמו בפורום לתורה, שם הודעות בנושאי התפעול, ונושאים לא תורניים לא נספרות, וצ"ע אם זה אפשרי בפלטפורמה הזו

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שרולצ'ה

          @מאיר
          לדעתי צריך לעשות שינוי באיפה ואיך ניתן להצביע,
          כשהכרתי את הפורום סמכתי על אמינות התגובה לפי כמות המוניטין של המשתמש, וכן אנשים שהמלצתי להם לבדוק כאן משהו טענו לי שלפי זה סננו את אמינות התשובות…
          עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’…
          לדעתי לייקים בשרשורים כגון אלו, לא צריכים להספר או להגביל כמות…
          או שלהוסיף אימוג’י אחר לשרשורים כאלו…

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
          #19

          @שרולצ-ה כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

          עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’

          דבריך צודקים

          רק נקודה קטנטנה
          בדרך כלל מי שמצלם רכבים יפים ומתלהב מרכבים נדירים אלו אנשים שאוהבים רכבים
          מה שבדרך כלל מוביל לאהבה לא רק לעטיפה אלא גם למה שבתוך העטיפה-מכסה מנוע
          (אני יכול לסנסוע אם אנשים באוטו ואני מצביע להם “:תראו” והם אומרים לי “:מה לראות?” ואני מתפלץ מה אתם באמת לא רואים את הקדילאק משנת 1940 שנוסעת מול האף שלכם-למה כי זה לא התחום שלהם)
          אבל מסכים איתך (לגמרי) לגבי מודעות מוגזמות ביד 2 וכן חיות בכביש
          ובפרט ההגיגים הנלווים עליהם
          (מבלי לזלזל בהם זה כיף נחמד ועושה אוירה טובה ונעימה ומימלא גם מפרגנת בפורום. אני מדבר רק לעניין הליקיים
          שזה מסיט את המטרה שלשמה נוצר הלייקים-זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים ריטינג=צומי).

          mik6868M תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • אליהו בן יוסףא מנותק
            אליהו בן יוסףא מנותק
            אליהו בן יוסף
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            אכן צריך לפרגן לתת לחדשים להתקדם פה. צודקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • מ מאיר ג

              @שרולצ-ה כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

              עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’

              דבריך צודקים

              רק נקודה קטנטנה
              בדרך כלל מי שמצלם רכבים יפים ומתלהב מרכבים נדירים אלו אנשים שאוהבים רכבים
              מה שבדרך כלל מוביל לאהבה לא רק לעטיפה אלא גם למה שבתוך העטיפה-מכסה מנוע
              (אני יכול לסנסוע אם אנשים באוטו ואני מצביע להם “:תראו” והם אומרים לי “:מה לראות?” ואני מתפלץ מה אתם באמת לא רואים את הקדילאק משנת 1940 שנוסעת מול האף שלכם-למה כי זה לא התחום שלהם)
              אבל מסכים איתך (לגמרי) לגבי מודעות מוגזמות ביד 2 וכן חיות בכביש
              ובפרט ההגיגים הנלווים עליהם
              (מבלי לזלזל בהם זה כיף נחמד ועושה אוירה טובה ונעימה ומימלא גם מפרגנת בפורום. אני מדבר רק לעניין הליקיים
              שזה מסיט את המטרה שלשמה נוצר הלייקים-זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים ריטינג=צומי).

              mik6868M מנותק
              mik6868M מנותק
              mik6868
              כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
              #21

              @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

              זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים

              נכון אבל חידוד לשון יפה משהו שנהנת לא תיתן לייק?
              צודק זה לא רשת חברתית כהגדרתה אבל תסכים איתי שהאחווה (מקווה שאני מגדיר את זה נכון) שיש בפורום והחיבור בין האנשים שנוצר טבעית מתוך כל המלל גורם להיכנס שוב לפורום לא רק ממקום מי צריך עזרה טכנית גם מצד הקשר שיש פה בין האנשים,
              אז גם כשהפוסט לא בדיוק מסביר איך יוצר המנוע אלא סתם פוסט שחידש/הוסיף לי או כל דבר אחר שראוי חידוד לשון שנהנתי אז מלייקים לא?
              כמה פעמים נגמר לך “המוניטין” ? קורה לכולם…
              אז עוד 6 ולפי מוניטין מסוים יכול להיות רעיון טוב לא?

              (@מאיר-ג זה לא קשור אליך ישירות ראיתי איפשהו שטענו כך פשוט) ואם יש כמה ילדים בפורום שלא עברו גיל 18 שזה מה שיעניין אותם הרבה מוניטין ויעשו משחקים וכו’ לא נראה לי על שטות כזאת יקבעו תקנות למיניהם 20 ולא יותר אדרבה שיהנו עם ההרבה מוניטין (העיקר שיגדלו לתורה לחו…טובים😉)

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • mik6868M mik6868

                @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים

                נכון אבל חידוד לשון יפה משהו שנהנת לא תיתן לייק?
                צודק זה לא רשת חברתית כהגדרתה אבל תסכים איתי שהאחווה (מקווה שאני מגדיר את זה נכון) שיש בפורום והחיבור בין האנשים שנוצר טבעית מתוך כל המלל גורם להיכנס שוב לפורום לא רק ממקום מי צריך עזרה טכנית גם מצד הקשר שיש פה בין האנשים,
                אז גם כשהפוסט לא בדיוק מסביר איך יוצר המנוע אלא סתם פוסט שחידש/הוסיף לי או כל דבר אחר שראוי חידוד לשון שנהנתי אז מלייקים לא?
                כמה פעמים נגמר לך “המוניטין” ? קורה לכולם…
                אז עוד 6 ולפי מוניטין מסוים יכול להיות רעיון טוב לא?

                (@מאיר-ג זה לא קשור אליך ישירות ראיתי איפשהו שטענו כך פשוט) ואם יש כמה ילדים בפורום שלא עברו גיל 18 שזה מה שיעניין אותם הרבה מוניטין ויעשו משחקים וכו’ לא נראה לי על שטות כזאת יקבעו תקנות למיניהם 20 ולא יותר אדרבה שיהנו עם ההרבה מוניטין (העיקר שיגדלו לתורה לחו…טובים😉)

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאיר ג
                כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                #22

                @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                נכון אבל חידוד לשון יפה משהו שנהנת לא תיתן לייק?
                צודק זה לא רשת חברתית כהגדרתה אבל תסכים איתי שהאחווה (מקווה שאני מגדיר את זה נכון) שיש בפורום והחיבור בין האנשים שנוצר טבעית מתוך כל המלל גורם להיכנס שוב לפורום לא רק ממקום מי צריך עזרה טכנית גם מצד הקשר שיש פה בין האנשים,
                אז גם כשהפוסט לא בדיוק מסביר איך יוצר המנוע אלא סתם פוסט שחידש/הוסיף לי או כל דבר אחר שראוי חידוד לשון שנהנתי אז מלייקים לא?

                כתבת כמעט בדיוק את מה שכתבתי

                קח שתים נחמדים בשביל האוירה__צילום מסך_23-6-2026_152046_www.yad2.co.il.jpeg עובר בכל שטח… “שברולט קפטיבה” כידוע…

                __צילום מסך_23-6-2026_152232_www.yad2.co.il.jpeg

                רגע ואם אני יתקשר אליך ב-23:00 אחה"צ אין סיכוי שתענה לי🤔

                לא לכעוס שלא שמתי את זה בשרשור המיועד בשביל זה הספלרתי…
                מגיהים מוזמנים למחוק

                יש כאלו שעל כל דבר מצחיק/נחמד/שארף/מחודד וכו’ אני יתן להם לייק כי בלאו הכי מדובר במומחים (למשל אתה) אז באמת הלייק לא מהוה בעיה אז באמת למה לא לפרגן. אלא אם כן זה משהו מוצלח אז אוטומטית לייקתי בלי לשים אל לב.
                אני נשמע צר עין אבל האמת שאני ממש אוהב לפרגן אני מסיים את מכסת הלייקים שלי כמעט בכל יום

                mik6868M תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מ מאיר ג

                  @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                  נכון אבל חידוד לשון יפה משהו שנהנת לא תיתן לייק?
                  צודק זה לא רשת חברתית כהגדרתה אבל תסכים איתי שהאחווה (מקווה שאני מגדיר את זה נכון) שיש בפורום והחיבור בין האנשים שנוצר טבעית מתוך כל המלל גורם להיכנס שוב לפורום לא רק ממקום מי צריך עזרה טכנית גם מצד הקשר שיש פה בין האנשים,
                  אז גם כשהפוסט לא בדיוק מסביר איך יוצר המנוע אלא סתם פוסט שחידש/הוסיף לי או כל דבר אחר שראוי חידוד לשון שנהנתי אז מלייקים לא?

                  כתבת כמעט בדיוק את מה שכתבתי

                  קח שתים נחמדים בשביל האוירה__צילום מסך_23-6-2026_152046_www.yad2.co.il.jpeg עובר בכל שטח… “שברולט קפטיבה” כידוע…

                  __צילום מסך_23-6-2026_152232_www.yad2.co.il.jpeg

                  רגע ואם אני יתקשר אליך ב-23:00 אחה"צ אין סיכוי שתענה לי🤔

                  לא לכעוס שלא שמתי את זה בשרשור המיועד בשביל זה הספלרתי…
                  מגיהים מוזמנים למחוק

                  יש כאלו שעל כל דבר מצחיק/נחמד/שארף/מחודד וכו’ אני יתן להם לייק כי בלאו הכי מדובר במומחים (למשל אתה) אז באמת הלייק לא מהוה בעיה אז באמת למה לא לפרגן. אלא אם כן זה משהו מוצלח אז אוטומטית לייקתי בלי לשים אל לב.
                  אני נשמע צר עין אבל האמת שאני ממש אוהב לפרגן אני מסיים את מכסת הלייקים שלי כמעט בכל יום

                  mik6868M מנותק
                  mik6868M מנותק
                  mik6868
                  כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
                  #23

                  @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                  קח שתים נחמדים בשביל האוירה

                  האמת כשכתבתי חידודי לשון חיפשתי שעה (כשנתקע לי משהו אני לא מרפה) איזה ר"ת שפירשנת באחד הפוסטים שלך שהיה ממש מוצלח אבל לא הצלחתי למצוא אז השארתי בלי “לדוגמא כמו שמאיר ג כתב ב” אבל יישר כוחך 🙏,

                  @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                  אני נשמע צר עין אבל האמת שאני ממש אוהב לפרגן אני מסיים את מכסת הלייקים שלי כמעט בכל יום

                  חחח אין אי אפשר להמשיך ככה, רק 20 ליום?!
                  האמא רוצה לתת ואין לה מה (מזכיר לי את כל נדיבי הסופר למיניהם )

                  @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                  (למשל אתה)

                  קודם כל תודה על הפירגון🙏🙏🙏,
                  האמת שאני לא מבין ברכבים בכלל אפילו טיפול תקופתי(זה הת׳יפתח לא?) עדיין לא יצא לי לעשות לבד (בעז"ה בקרוב) , רק קצת דברים שביררתי אז השתדלתי לברר לעומק כי תחום הרכב מאד מסקרן אותי,
                  אבל עליך באמת דרשני איך @מאיר לא הדביק עליך את תווית ה “מייבין”

                  @מאיר כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                  אבל אנחנו חושבים על רעיון

                  על זה נומר/נאמר “שנשמע ונתבשר בשורות טובות…”

                  נ.ב. תראה מה זה הציבור פה ממש בבחינס’ "יותר ממה שהעגל רוצה לינוק הפרה רוצה להעניק"😉

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • mik6868M mik6868

                    @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                    קח שתים נחמדים בשביל האוירה

                    האמת כשכתבתי חידודי לשון חיפשתי שעה (כשנתקע לי משהו אני לא מרפה) איזה ר"ת שפירשנת באחד הפוסטים שלך שהיה ממש מוצלח אבל לא הצלחתי למצוא אז השארתי בלי “לדוגמא כמו שמאיר ג כתב ב” אבל יישר כוחך 🙏,

                    @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                    אני נשמע צר עין אבל האמת שאני ממש אוהב לפרגן אני מסיים את מכסת הלייקים שלי כמעט בכל יום

                    חחח אין אי אפשר להמשיך ככה, רק 20 ליום?!
                    האמא רוצה לתת ואין לה מה (מזכיר לי את כל נדיבי הסופר למיניהם )

                    @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                    (למשל אתה)

                    קודם כל תודה על הפירגון🙏🙏🙏,
                    האמת שאני לא מבין ברכבים בכלל אפילו טיפול תקופתי(זה הת׳יפתח לא?) עדיין לא יצא לי לעשות לבד (בעז"ה בקרוב) , רק קצת דברים שביררתי אז השתדלתי לברר לעומק כי תחום הרכב מאד מסקרן אותי,
                    אבל עליך באמת דרשני איך @מאיר לא הדביק עליך את תווית ה “מייבין”

                    @מאיר כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                    אבל אנחנו חושבים על רעיון

                    על זה נומר/נאמר “שנשמע ונתבשר בשורות טובות…”

                    נ.ב. תראה מה זה הציבור פה ממש בבחינס’ "יותר ממה שהעגל רוצה לינוק הפרה רוצה להעניק"😉

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                    #24

                    @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                    האמת שחיפשתי שעה (כשנתקע לי משהו אני לא מרפה) איזה ר"ת שפירשנת שהיה ממש מוצלח אבל לא הצלחתי למצוא אז השארתי בלי “לדוגמא כמו שמאיר ג כתב ב” אבל יישר כוחך ,

                    באמת לא הבנתי…

                    @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                    אבל עליך באמת דרשני איך @מאיר לא הדביק עליך את תווית ה “מייבין”

                    קודם כל תודה גם לך על הפירגון
                    אבל זה לא בגלל שאני לא מיביין
                    אלא בגלל שה"מייבינים" הם הרבה יותר מייבינים ממני
                    כלו’ אין זה מפני רעתי אלא מפני גודל מעלתם
                    אני עדיין בתהליך למידה.

                    mik6868M טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • מ מאיר ג

                      @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                      האמת שחיפשתי שעה (כשנתקע לי משהו אני לא מרפה) איזה ר"ת שפירשנת שהיה ממש מוצלח אבל לא הצלחתי למצוא אז השארתי בלי “לדוגמא כמו שמאיר ג כתב ב” אבל יישר כוחך ,

                      באמת לא הבנתי…

                      @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                      אבל עליך באמת דרשני איך @מאיר לא הדביק עליך את תווית ה “מייבין”

                      קודם כל תודה גם לך על הפירגון
                      אבל זה לא בגלל שאני לא מיביין
                      אלא בגלל שה"מייבינים" הם הרבה יותר מייבינים ממני
                      כלו’ אין זה מפני רעתי אלא מפני גודל מעלתם
                      אני עדיין בתהליך למידה.

                      mik6868M מנותק
                      mik6868M מנותק
                      mik6868
                      כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                      #25
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מאיר ג

                        @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                        האמת שחיפשתי שעה (כשנתקע לי משהו אני לא מרפה) איזה ר"ת שפירשנת שהיה ממש מוצלח אבל לא הצלחתי למצוא אז השארתי בלי “לדוגמא כמו שמאיר ג כתב ב” אבל יישר כוחך ,

                        באמת לא הבנתי…

                        @mik6868 כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                        אבל עליך באמת דרשני איך @מאיר לא הדביק עליך את תווית ה “מייבין”

                        קודם כל תודה גם לך על הפירגון
                        אבל זה לא בגלל שאני לא מיביין
                        אלא בגלל שה"מייבינים" הם הרבה יותר מייבינים ממני
                        כלו’ אין זה מפני רעתי אלא מפני גודל מעלתם
                        אני עדיין בתהליך למידה.

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                        #26

                        @מאיר-ג

                        אולי לא שמת לב
                        Screenshot_20260626-070758.png

                        @mik6868 כנראה, (הטענה שלו היא שהוא נידון ע"ש סופו)
                        כי

                        מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                        אני עדיין בתהליך למידה.

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        mik6868M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טוסוןט טוסון

                          @מאיר-ג

                          אולי לא שמת לב
                          Screenshot_20260626-070758.png

                          @mik6868 כנראה, (הטענה שלו היא שהוא נידון ע"ש סופו)
                          כי

                          מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                          אני עדיין בתהליך למידה.

                          mik6868M מנותק
                          mik6868M מנותק
                          mik6868
                          כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
                          #27

                          @טוסון

                          אז “לא יקרא שמו בישראל @מאיר-ג אלא משה” שמחמת ענוותנותו לא רצה לעטות עליו את בגדי הכהונה ?
                          מה בקטע נחבא אל הכלים?
                          לו’ צדיקים וזה…?

                          @טוסון כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                          מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

                          אני עדיין בתהליך למידה.

                          זה מענווה , מייבין הוא ודאי אולי לא מאסטר אבל קצת יצא לי לראות פוסטים שהוא כתב בכל בעיה שעלתה פה כמעט מאיר ג נמצא איכשהו בשרשור,
                          (אני מדמיין את @מאיר-ג עם הפופקורן מתמוגג מנחת…😋)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2

                          63

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.0k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום