שימוש בשיקוף מסך
-
יש לי מולטימדיה פשוטה מאוד t100
כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/121439 צרפתי תמונות
וה gps לא עובד בכלל, [החלפתי אנטנה ועשיתי הכל],
אני לא רוצה להשקיע כסף בהחלפה.
יש לי טאבלט עם וויפרי, ואני שם בו את הוויז ועושה שיקוף מסך,
הבעיה שכל פעם שאני עובר לוויז זה מכבה את המוזיקה
ואני לא רוצה להפעיל את המוזיקה מהטאבלט כי אז השליטה במוזיקה פחות נולה
יש אפשרות לפתור את זה?
תודה מראש.
