Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
אני רוצה לשמוע עוד דעות לגבי לשים 2 אופני ילדים (גילאי 6) על הגג עם מתקן וראצט’. אולי פעם בשבוע. או עדיף את את המתקן מאחורה שלא כ"כ נפוץ במחזותינו.
@לחי עדיף ובטיחותי לשים את המתקן מאחורה. וגם עם האופניים יחרצו לך את הגג יתחיל לך חלודה בחורף וזה ממש סיפור לנטרל את זה
מבחינת חיסכון בדלק עדיף לך לשים במתקן מאחורה האופנים על הגג יעלו לך את צריכת הדלק מכיון שהאופנים חותכים את האויר מה שדורש יותר כוח במנוע. אבל לא יודע כמה זה משמעותי לפעם בשבוע.