עשיתי רורס ונכנסתי במישהו
-
עשיתי רורס אותתי נסעתי על 3 קמ"ש רכב חשמלי שהיה אחרי כנראה לא היה מרוכז והמשיך ליסוע לכיווני ואלפית שניה לפני שנכנסתי בו הוא אומר שהוא צפר קרה לו קילוף של צבע ולי בפאגש נהיה נזק קל בטמבון וקילופי צבע והחיישן רורס לא עובד ולקח ממני את פרטי הביטוח הוא בדק במוסך אמרו לו שזה עלות 4200 הוא רוצה להפעיל את הביטוח שלי מה האופציות שלי ומה כדאי לעשות ובכמה זה עלול לייקר לי את הפרימיה
-
עשיתי רורס אותתי נסעתי על 3 קמ"ש רכב חשמלי שהיה אחרי כנראה לא היה מרוכז והמשיך ליסוע לכיווני ואלפית שניה לפני שנכנסתי בו הוא אומר שהוא צפר קרה לו קילוף של צבע ולי בפאגש נהיה נזק קל בטמבון וקילופי צבע והחיישן רורס לא עובד ולקח ממני את פרטי הביטוח הוא בדק במוסך אמרו לו שזה עלות 4200 הוא רוצה להפעיל את הביטוח שלי מה האופציות שלי ומה כדאי לעשות ובכמה זה עלול לייקר לי את הפרימיה
-
ראשית אתה לא חייב לתקן דווקא במוסך שלו, אתה יכול לקחת למוסך כללי של פחחות (למשל אקסטול במתתיהו שנותן לפעמים גם רכב חלופי) ולבטח יהיה יותר זול
על נזק לטמבון לאיוניק 2018 שמישהו שרט אותו עם צבע ברוורס רצו לחבר שלי 1500 כולל הכל
