הסבת דו"ח מהירות לאחר 90 יום
-
בוקר טוב,
נדמה לי שזה נושא שכבר דובר רבות אך לא מצאתי מסקנא.
השאלתי את הרכב שלי לחבר, ולאחר תקופה במקרה נכנסתי לאזור האישי הממשלתי, ונדהמתי לראות דו"ח 750 ש"ח ו8 נקודות.
לאחר בדיקה התברר שחברי נהג ברכב באותו זמן, אך כבר עבר 90 יום ואין אפשרות להסב, [למעשה עכשיו מדובר כבר כמעט שנה אחרי],
אני נהג חדש ואיני רוצה לשלם בעצמי, ועוד שיש גם נקודות.
עם מישהו יודע מנסיון איך אפשר להסב אחרי 90 יום, אולי בעזרת עו"ד.
אם מישהו מכיר עו"ד תעבורה זול…
תודה רבה. -
בדקתי, כתוב שזה הגיע לסניף הראשי ונשלח אלי הודעה על דבר דואר.
אני כעת ממתין לתגובה של דואר ישראל, אבל שאלתי היא לגופו של ענין, נניח שהם מוכיחים לי שהם שלחו הודעה, מה הלאה…@תודה-השם לי קרה אותו הדבר https://rechavimzelaze.ovh/post/124215
ובסוף העבירו לי אחרי הזמן ( אולי כי העברתי לפני אפילו שלא נרשם להם) -
@תודה-השם לי קרה אותו הדבר https://rechavimzelaze.ovh/post/124215
ובסוף העבירו לי אחרי הזמן ( אולי כי העברתי לפני אפילו שלא נרשם להם)@הבל-הבלים-הכל אגב שים לב לריביות
