הסבת דו"ח מהירות לאחר 90 יום
-
בוקר טוב,
נדמה לי שזה נושא שכבר דובר רבות אך לא מצאתי מסקנא.
השאלתי את הרכב שלי לחבר, ולאחר תקופה במקרה נכנסתי לאזור האישי הממשלתי, ונדהמתי לראות דו"ח 750 ש"ח ו8 נקודות.
לאחר בדיקה התברר שחברי נהג ברכב באותו זמן, אך כבר עבר 90 יום ואין אפשרות להסב, [למעשה עכשיו מדובר כבר כמעט שנה אחרי],
אני נהג חדש ואיני רוצה לשלם בעצמי, ועוד שיש גם נקודות.
עם מישהו יודע מנסיון איך אפשר להסב אחרי 90 יום, אולי בעזרת עו"ד.
אם מישהו מכיר עו"ד תעבורה זול…
תודה רבה.
