תקלה נורת ניפוח גלגלים
-
לא מזמן קניתי רכב מיצובישי ויש תקלה גם שאני ממלה אויר בגלגלים זה מראה לי את הנורה עדיין
-
לא מזמן קניתי רכב מיצובישי ויש תקלה גם שאני ממלה אויר בגלגלים זה מראה לי את הנורה עדיין
@אליהו-בן-יוסף או איפוס
או חישן תקול -
לא מזמן קניתי רכב מיצובישי ויש תקלה גם שאני ממלה אויר בגלגלים זה מראה לי את הנורה עדיין
@אליהו-בן-יוסף
לא יודע איך זה ברכב שלך, אבל בהרבה רכבים אחרי שממלאים אוויר צריך לכבות את הנורה ע"י לחיצה ארוכה על כפתור אם הסמל של לחץ אוויר בגלגלים. -
@אליהו-בן-יוסף או איפוס
או חישן תקול@מאיר-ג איך עושים איפוס
מחשב? -
@אליהו-בן-יוסף
לא יודע איך זה ברכב שלך, אבל בהרבה רכבים אחרי שממלאים אוויר צריך לכבות את הנורה ע"י לחיצה ארוכה על כפתור אם הסמל של לחץ אוויר בגלגלים.@משה-שמחה איפה .אשמח לדעת ?
-
@משה-שמחה איפה .אשמח לדעת ?
@אליהו-בן-יוסף
איזה רכב בדיוק? -
@אליה גלגל רזרבי אם יש אוויר?
-
@אליה גלגל רזרבי אם יש אוויר?
-
@אליהו-בן-יוסף אם יש אויר כנדרש
אם זה צמיג רגיל סביבות 40psi אם זה דונאט אמור להיות יותר@אליה תודה אבדוק עשיתי 37נראה לך זה משנה?
-
@אליהו-בן-יוסף אם יש אויר כנדרש
אם זה צמיג רגיל סביבות 40psi אם זה דונאט אמור להיות יותר@אליה בדקתי לא עובד מילאתי גם ברזרבה
