P0868: תקלת גירעון בלחץ השמן בגיר רובוטי בסיטרואן פיקאסו C4 2010
-
בבדיקת הרכב עם מחשב רכב עלתה התקלה P0868
BOITEVIT : automatic or piloted manual gearbox
Response data
R61FEFA1400000299FFFFFF01070301FFFFFFFE02000003666496
R6180966487098000029666161780FFFFFFFF0001FFFFFFFF
R61FEFA1400000299FFFFFF01070301FFFFFFFE02000003666496
R61FEFA1400000299FFFFFF01070301FFFFFFFE02000003666496
R61FEFA1400000299FFFFFF01070301FFFFFFFE02000003666496
State of the ECU: CFC300P
Reference 1 : 666496
Reference 2 :
Faults present : 1
P0868 : oil pressure deficit fault
Characterisation : pressure too low
Status : intermittent
Location : local
Variables associated with the fault
control unit supply voltage : 12.4 V
Status of the clutch : declutched
gear engaged : neutral
gearbox ratio setting : neutral
ECU triggering status : main
change of gear in process : NO
Engine speed : 1192 rpm
engine coolant temperature : 21 °C
Speed of rotation of the front wheels : 0 rpm
gearbox input speed : 0 rpm
Accelerator pedal position : 0.0 %
Main brake (wire) : pressed
position of the gear lever : N
hydraulic pressure : 31 barתרגום של התקלה
תיבת הילוכים ידנית אוטומטית או מנוהלת
נתוני תגובה
מצב ה-ECU: CFC300P
אסמכתא 1: 666496
הפניה 2:
תקלות קיימות: 1
P0868: תקלת גירעון בלחץ השמן
אפיון: לחץ נמוך מדי
סטטוס: לסירוגין
מיקום: מקומי
משתנים הקשורים לתקלה
מתח אספקת יחידת הבקרה: 12.4 וולט
מצב המצמד: משוחרר
הילוך משולב: ניטרלי
הגדרת יחס תיבת הילוכים: ניטרלי
מצב הפעלת ECU: ראשי
החלפת הילוך בתהליך: לא
מהירות מנוע: 1192 סל"ד
טמפרטורת נוזל קירור מנוע: 21 מעלות צלזיוס
מהירות סיבוב הגלגלים הקדמיים: 0 סל"ד
מהירות כניסה לתיבת הילוכים: 0 סל"ד
מיקום דוושת מאיץ: 0.0%
בלם ראשי (חוט): לחוץ
מיקום ידית ההילוכים: N
לחץ הידראולי: 31 ברמכירים תקלה כזו? מה ידוע לכם מניסיונכם?
תודה רבה
מוסכניק מומחה מת"א כתב לי "תקלת לחץ ברובוט של הגיר יכולה להיות חוסר שמן ברובוט משאבת לחץ וצובר לחץ. צריך לבדוק חוסר שמן ואם לא חסר אז צריך להחליף משאבה וצובר".
(המוסכניק הזה עמוס לעוד שבוע ולא יכול לבדוק את הרכב לפני כן).