דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גיר (תיבת הילוכים)
  3. P0868: תקלת גירעון בלחץ השמן בגיר רובוטי בסיטרואן פיקאסו C4 2010

P0868: תקלת גירעון בלחץ השמן בגיר רובוטי בסיטרואן פיקאסו C4 2010

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיר (תיבת הילוכים)
1 פוסטים 1 כותבים 56 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • simonS מנותק
    simonS מנותק
    simon
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
    #1

    בבדיקת הרכב עם מחשב רכב עלתה התקלה P0868
    BOITEVIT : automatic or piloted manual gearbox
    Response data
    R61FEFA1400000299FFFFFF01070301FFFFFFFE02000003666496
    R6180966487098000029666161780FFFFFFFF0001FFFFFFFF
    R61FEFA1400000299FFFFFF01070301FFFFFFFE02000003666496
    R61FEFA1400000299FFFFFF01070301FFFFFFFE02000003666496
    R61FEFA1400000299FFFFFF01070301FFFFFFFE02000003666496
    State of the ECU: CFC300P
    Reference 1 : 666496
    Reference 2 :
    Faults present : 1
    P0868 : oil pressure deficit fault
    Characterisation : pressure too low
    Status : intermittent
    Location : local
    Variables associated with the fault
    control unit supply voltage : 12.4 V
    Status of the clutch : declutched
    gear engaged : neutral
    gearbox ratio setting : neutral
    ECU triggering status : main
    change of gear in process : NO
    Engine speed : 1192 rpm
    engine coolant temperature : 21 °C
    Speed of rotation of the front wheels : 0 rpm
    gearbox input speed : 0 rpm
    Accelerator pedal position : 0.0 %
    Main brake (wire) : pressed
    position of the gear lever : N
    hydraulic pressure : 31 bar

    תרגום של התקלה
    תיבת הילוכים ידנית אוטומטית או מנוהלת
    נתוני תגובה
    מצב ה-ECU: CFC300P
    אסמכתא 1: 666496
    הפניה 2:
    תקלות קיימות: 1
    P0868: תקלת גירעון בלחץ השמן
    אפיון: לחץ נמוך מדי
    סטטוס: לסירוגין
    מיקום: מקומי
    משתנים הקשורים לתקלה
    מתח אספקת יחידת הבקרה: 12.4 וולט
    מצב המצמד: משוחרר
    הילוך משולב: ניטרלי
    הגדרת יחס תיבת הילוכים: ניטרלי
    מצב הפעלת ECU: ראשי
    החלפת הילוך בתהליך: לא
    מהירות מנוע: 1192 סל"ד
    טמפרטורת נוזל קירור מנוע: 21 מעלות צלזיוס
    מהירות סיבוב הגלגלים הקדמיים: 0 סל"ד
    מהירות כניסה לתיבת הילוכים: 0 סל"ד
    מיקום דוושת מאיץ: 0.0%
    בלם ראשי (חוט): לחוץ
    מיקום ידית ההילוכים: N
    לחץ הידראולי: 31 בר

    מכירים תקלה כזו? מה ידוע לכם מניסיונכם?
    תודה רבה
    מוסכניק מומחה מת"א כתב לי “תקלת לחץ ברובוט של הגיר יכולה להיות חוסר שמן ברובוט משאבת לחץ וצובר לחץ. צריך לבדוק חוסר שמן ואם לא חסר אז צריך להחליף משאבה וצובר”.
    (המוסכניק הזה עמוס לעוד שבוע ולא יכול לבדוק את הרכב לפני כן).

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0

    10

    מחובר

    1.4k

    משתמשים

    4.7k

    נושאים

    63.9k

    פוסטים
    • התחברות

    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
    • פוסט ראשון
      פוסט אחרון
    0
    • דף הבית
    • תקנון הפורום
    • המדריך המלא למשתמש
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש גוגל בפורום