דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים
-
עצם זה שיש כל כך הרבה מכונים שאפשר להעביר שם רכב בלי גלגלים בחאפר
זה אומר שיש בעיה בשיטת הבדיקה לאו עכברא גנבא אלא חורא גנבא.
( הבדיקה מדאי מחמירה, פוסלים על דברים לא רלוונטים וכו’ )
אם משהו יודע אשמח לדעת מה קורה במדינות העולם.@בבציק כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:
אשמח לדעת מה קורה במדינות העולם.
בגרמניה מחמירים יותר, אבל אגרת הרישוי מופחתת ותדירות הטסטים פחותה מאשר שנה אלא כל שנתיים אם אני זוכר נכון
