מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
לא נראה לי שיהיה פקוק ממש -
אני רק שאלה …
אני צריך מחר לנסוע מב"ב לי-ם בשעה 5:30-6:00
המחאה אמורה להפריע לי??
לכאורה זה בכיוון הנגדי .
אשמח למידע@חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4
-
@חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4
@אליהו-בן-יוסף
4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
השאלה אם זה קשור אלי… -
@אליהו-בן-יוסף
4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
השאלה אם זה קשור אלי…@חיימנה
נראה שכן תראה
