דרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו
-
יש לי קורולה 2022
ואני צריך וויז לנסיעה, מה הפתרון הכי זול ופרקטי וכמובן כשר שיהיה לי וויז להתחבר לאנדרואיד אוטו
תודה לכולכם@sh7635156 לקנות קופסת אנדרואיד ולשים חסימה
-
@sh7635156 לקנות קופסת אנדרואיד ולשים חסימה
-
@sh7635156 כתב בדרוש המלצה מה לעשות בשביל וויז לחיבור אנדרואיד אוטו:
@אלעזר-3 תסביר…
EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
לרכבים חדישים
רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון.
המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה.
לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן]עיין שם (תלחץ על הטקסט הכחול)
