לקראת הבחירות
-
חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות של הציבור לכבוד ערב הבחירות בכ"ז 3000 משתתפים זה לא מעט
-
חשבתי אולי מנהלי האתר יצאו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות של הציבור לכבוד ערב הבחירות בכ"ז 3000 משתתפים זה לא מעט
-
לא חושב שכדאי ללכלך את הפורום היפה הזה בפוליטיקה… חבל!

-
לא חושב שכדאי ללכלך את הפורום היפה הזה בפוליטיקה… חבל!

@אריאל-קמחי חשבתי אולי באמת אנחנו צריכים להריץ את @מאיר לנציג ציבור לתועלת הכלל…
אבל למעשה כמו שאמרת
