חסימת מערכת מולטימדיה
-
@פתוח-לשמוע עשית פעם על המכשיר הזה ?
כי אני לא מצליח להתחבר לניפוי באגים אחרי שהכנסתי את ה פקודות לאימולטור
כמובן אחרי שהפעלתי ניפוי באגים
תודה רבה -
@פתוח-לשמוע עשית פעם על המכשיר הזה ?
כי אני לא מצליח להתחבר לניפוי באגים אחרי שהכנסתי את ה פקודות לאימולטור
כמובן אחרי שהפעלתי ניפוי באגים
תודה רבה
