Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
למישהו יש מושג איך אני יכול להכשיר אותו? תודה רבה
@מושי קח את החסימה של @אפרים-ד אם אין שם אופציה בהפעלה מומלצת בלחיצת כפתור תעשה לפי המדריך פה ושים לב להוסיף T3 לקוד שפותח את הניפוי באגים זה בקצרה תוכל להתקשר להסבר או לקפוץ אם אתה באשדוד