עדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות
-
הרבה התלוננו על כך שבמערכות מולטימדיה ובפרט בTS18 בכל הפעלה מחדש של המערכת צריך להיכנס לאפליקציה כדי שיופעל הVPN,
אז בגירסה האחרונה @אפרים-ד האלוף הוסיף נגישות שמפעיל את הVPN מיד בהדלקת המערכת,
כדי שזה יופעל צריך קודם כל לעדכן את אפליקצית החסימה לגירסה האחרונה ולהפעיל נגישות דרך תפריט ההגדרות של החסימה, וכן צריך לתת הרשאה דרך פקודת ADB, וכדי לעשות את זה צריך להיכנס ל"פיצ’רים נוספים>>הפעלת חשבונות>>הרשאות לנגישות, ולראות שכתוב “הצליח”
בינתיים בדקתי את זה על מערכת אחת ועובד מצויין,
תודה לאפרים התותח ובהצלחה. -
הרבה התלוננו על כך שבמערכות מולטימדיה ובפרט בTS18 בכל הפעלה מחדש של המערכת צריך להיכנס לאפליקציה כדי שיופעל הVPN,
אז בגירסה האחרונה @אפרים-ד האלוף הוסיף נגישות שמפעיל את הVPN מיד בהדלקת המערכת,
כדי שזה יופעל צריך קודם כל לעדכן את אפליקצית החסימה לגירסה האחרונה ולהפעיל נגישות דרך תפריט ההגדרות של החסימה, וכן צריך לתת הרשאה דרך פקודת ADB, וכדי לעשות את זה צריך להיכנס ל"פיצ’רים נוספים>>הפעלת חשבונות>>הרשאות לנגישות, ולראות שכתוב “הצליח”
בינתיים בדקתי את זה על מערכת אחת ועובד מצויין,
תודה לאפרים התותח ובהצלחה.@Israel-Meir אבל במערכות ts18 אחרי הפעלה מחדש הנגישות נופלת לכל האפליקציות שנתנו להם הרשאה… אז זה לא יעזור
-
@Israel-Meir אבל במערכות ts18 אחרי הפעלה מחדש הנגישות נופלת לכל האפליקציות שנתנו להם הרשאה… אז זה לא יעזור
@קצתיודע ערכתי: צריך להפעיל נגישות דרך ההגדרות של החסימה, לא דרך ההגדרות של המערכת.
-
@קצתיודע ערכתי: צריך להפעיל נגישות דרך ההגדרות של החסימה, לא דרך ההגדרות של המערכת.
@Israel-Meir מה זה משנה בכל מקרה הנגישות נופלת אחרי הפעלה מחדש (אמיתי, לא מצב שינה)
-
@Israel-Meir מה זה משנה בכל מקרה הנגישות נופלת אחרי הפעלה מחדש (אמיתי, לא מצב שינה)
@קצתיודע החסימה מוגדרת כמנהל המכשיר ויש לה את ההרשאות הנחוצת לכפות הפעלת נגישות
