אני מחפש עכשיו יאריס
ואני רואה שהרבה רכבים מעל המחירון
א. האם ללכת על זה או כן להתעקש מתחת למחירון
ב. רכב שהוחלף לו בטריה לפני שנה והוא מעל המחירון ב10 אלף האם זה כדאי?
ג. מה אני עוד צריך לדעת על יאריס
תודה
@גם-כן במחיר כזה קניתי לפני שנה פלוס - פריוס 2013 100.000 קמ בטריה שהיתה 4 שנים בשימוש (כלום בהתחשב עם כמות הנסועה) גדולה יותר מרווחת יותר יציבה יותר נראה לי גם יותר כח עדיף מהיאריס לא?