בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
-
-
@גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ? -
@גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?לא. ולא.
אלו תוספות אירופאיות שניתן להוסיף בקלות.
יש לי את המק"טים של החלקים איפשהו עם סרטון שמראה איך לעשות.
הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג. -
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?לא. ולא.
אלו תוספות אירופאיות שניתן להוסיף בקלות.
יש לי את המק"טים של החלקים איפשהו עם סרטון שמראה איך לעשות.
הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג.@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג.
כלומר לא יותר מידי
כן יש בידוד טוב
להניח שם סנדוויץ’
