דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. דוחות במודיעין עילית

      דוחות במודיעין עילית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      21 פוסטים 9 כותבים 1.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אני 10א אני 10

        @MEM מה שקרוב המשפחה קיבל היה ליד הבוטקה ואיפשהוא באבני נזר אני לפני כמעט שנה קבלתי באבי עזרי כמדומני

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @אני-10 כתב בדוחות במודיעין עילית:

        ליד הבוטקה

        הכוונה ביציאה מהעיר?
        זה מצלמה?
        (אני לא משם)

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)
        נחייה ולא…

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טוסוןט טוסון

          @אני-10 כתב בדוחות במודיעין עילית:

          ליד הבוטקה

          הכוונה ביציאה מהעיר?
          זה מצלמה?
          (אני לא משם)

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @טוסון כתב בדוחות במודיעין עילית:

          ביציאה מהעיר?

          לא, זה ברחוב השל’'ה מתחת למרכז קסם, סמוך לאולם ‘בריליאנט’ מעבר לכביש למעלה

          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח חיים Y0737

            @טוסון כתב בדוחות במודיעין עילית:

            ביציאה מהעיר?

            לא, זה ברחוב השל’'ה מתחת למרכז קסם, סמוך לאולם ‘בריליאנט’ מעבר לכביש למעלה

            טוסוןט מנותק
            טוסוןט מנותק
            טוסון
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @חיים-Y0737
            הייתי בטוח מלשון ביתן שמירה
            עכשיו אני נזכר שראיתי פעם את החנות הזו

            בשבילי מו"ע זה מחתונה לחתונה, ועכשיו עוד פתחו עוד קרוואולם חדש, בכיכר השלישית שמאלה

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)
            נחייה ולא…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח מנותק
              ח מנותק
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              באמת מעניין: יש חנויות מזון מהיר צמוד למסוף מו’‘ע בכניסה, יש שם דוחו’'ת פקחים ומצלמה? מישהו יודע?

              (הרבה קונים שם שניצלים/נקניק וכו’ וגם קיינעס בערב סוכות…)

              אני 10א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חיים Y0737

                @אני-10 כתב בדוחות במודיעין עילית:

                היה ליד הבוטקה

                אני עובר שם פעמים רבות ומה שקורה שרכבים חונים באדום צהוב בתחנה, ואוטובוסים נאלצים לעכב את התנועה ויוצרים פקק עד הכיכר ומעבר לכך
                זה באמת מפריע מי שחונה שם ותמיד תהיתי מדוע אין דוחו’‘ת
                מי שחונה אפילו לרגע פשוט גוזל את הרבים לענ’'ד
                מי שרוצה שיחנה בקסם וילך 2 דקות ברגל לא נורא

                ואגב שימו לב היום יום רביעי רחוב משך חכמה הופך לתו איזורי!!!

                אני 10א מנותק
                אני 10א מנותק
                אני 10
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @חיים-Y0737 בתחילת השרשור כתבתי שזה מחוץ לויכוח אם זה נכון או לא

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חיים Y0737

                  באמת מעניין: יש חנויות מזון מהיר צמוד למסוף מו’‘ע בכניסה, יש שם דוחו’'ת פקחים ומצלמה? מישהו יודע?

                  (הרבה קונים שם שניצלים/נקניק וכו’ וגם קיינעס בערב סוכות…)

                  אני 10א מנותק
                  אני 10א מנותק
                  אני 10
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @חיים-Y0737

                  @חיים-Y0737 כתב בדוחות במודיעין עילית:

                  יש חנויות מזון מהיר צמוד למסוף מו’‘ע בכניסה, יש שם דוחו’'ת פקחים ומצלמה? מישהו יודע?

                  מה שאני יודע מהבעלים של המכירה בסוכות שאין שם מצלמה רק עושים לו בעיות אבל זה מסתדר די מהר
                  אלא אם כן זה ממש חדש

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • LexusL Lexus

                    מה שמרתיח שיש עבירות שלא נאכפות למרות שהם מ ס כ נ ו ת - ח י י ם ואני מדבר בעיקר על חניה בתחום צומת
                    אנשים חוסמים שדה ראיה בצורה שאני לא מבין איך יש להם אומץ לעשות כזה דבר לא מבחינת החוק
                    אלא מצד האחריות המינימלית לחיי אדם
                    אם יש צורך אעלה תמונות אבל נראה לי שכל מי שבאזור כאן יודע על מה אני מדבר

                    שלמה א 0ש מנותק
                    שלמה א 0ש מנותק
                    שלמה א 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה א 0
                    #18

                    @Lexus כתב בדוחות במודיעין עילית:

                    אנשים חוסמים שדה ראיה בצורה שאני לא מבין איך יש להם אומץ

                    בעיה נפוצה לצערנו
                    ויש את החונים על מעבר חציה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אני 10א אני 10

                      @חיים-Y0737 בתחילת השרשור כתבתי שזה מחוץ לויכוח אם זה נכון או לא

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים Y0737
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @אני-10 כתב בדוחות במודיעין עילית:

                      @חיים-Y0737 בתחילת השרשור כתבתי שזה מחוץ לויכוח אם זה נכון או לא

                      תראה, יש הבדל בין מסוף מו’'ע שהכביש שם רחב ואין הפרעה מטורפת לתנועה, לבין לחנות בתחנת אוטובוס ולחסום את כל התנועה במצטבר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אני 10א אני 10

                        מי שהתרגל שבמודיעין עילית לא נותנים דוחות ועושה כרצונו הגיע הזמן להתעורר
                        מחלקים דוחות על ימין ועל שמאל וכפי שכבר הוזכר כאן בפורום יש מצלמות חדשות ומפחידות הם גם לא מסכימים לבטל דוחות (מה שכן עוזר זה בקשה להישפט שהבנתי שהם מבטלים או מפחיתים ללא משפט) רק אתמול קרוב משפחה קיבל רשימה של דוחות בשווי יותר מ2000 שח וזה אחרי עיריית בני ברק שהתעשרה בשנה האחרונה ב2 מליון מהדוחות אז גם שם ידע הציבור ויזהר כמובן נחלקו בזה משתמשים רבים בפורום אם זה נכון או לא ואם זה לטובתנו או לא אבל בכל אופן צריך זהירות יתר

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קאמירין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @אני-10 בושה וחרפה לעיירית מודיעין עילית במקום לטפל בפקקים האינסופיים שיש בעיר ותשתיות גרועות ואפס פיעלויות נוער הם מתעסקים בלתת דוחות חניה על סתם (ברוב הפעמים) מי ישמע בכיכר המדינה בתל אביב יש פחות דוחות
                        אם יש פה מישהו בפורום שמכיר עובד עייריה אולי כדאי שיגיד להם להפסיק לישון על האף כל יום
                        (סליחה על הביטויים אני תושב מודיעין עילית וכבר נמאס מהדוחות שלהם)

                        אני 10א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ק קאמירין

                          @אני-10 בושה וחרפה לעיירית מודיעין עילית במקום לטפל בפקקים האינסופיים שיש בעיר ותשתיות גרועות ואפס פיעלויות נוער הם מתעסקים בלתת דוחות חניה על סתם (ברוב הפעמים) מי ישמע בכיכר המדינה בתל אביב יש פחות דוחות
                          אם יש פה מישהו בפורום שמכיר עובד עייריה אולי כדאי שיגיד להם להפסיק לישון על האף כל יום
                          (סליחה על הביטויים אני תושב מודיעין עילית וכבר נמאס מהדוחות שלהם)

                          אני 10א מנותק
                          אני 10א מנותק
                          אני 10
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @קאמירין סלח לי בגלל שאני מכיר עובדי עירייה אני אומר לך שעדיף לך לחנות בצורה של חנון ולא לקבל דוח מאשר לחשוב שאי פעם יהיה משהו נכון וטוב זה לא הולך להיות מטופל בצורה נורמלית וזה רק מחריף
                          עיין ערך שאר העיריות במדינה וכמדומה שגם מחוצה לה לצערנו…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2

                          20

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום