סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
-
@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
רצו לראות את הרישיון,
ליד הכותל הם נכסים
בחיים לא בדקו לי טסט לאוטו, רק פעם אחת בעלייה של ‘מעלה השלום’ שוטר ערבי עם עיניים עוינות נאלץ לאשר שהטסט בתוקף ופטרני לשלום…עכ’‘פ לפי חוק אי’'צ להחזיק רשיון מודפס רק ביטוח מודפס
@חיים-Y0737 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
ליד הכותל הם נאכסים
דווקא השוטרת שם הייתה מאוד בסדר ושירותית
פעם ראשונה שנתנו לי להכנס עם רכב לתוך התחנה בכניסה לכותל, כדי לא לחסום את התנועה כמעט שאלנו אותה אם אפשר להשאיר את הרכב שם ולהכנס לקרוא כמה קפיטלא’ך
-
@חיים-Y0737 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
ליד הכותל הם נאכסים
דווקא השוטרת שם הייתה מאוד בסדר ושירותית
פעם ראשונה שנתנו לי להכנס עם רכב לתוך התחנה בכניסה לכותל, כדי לא לחסום את התנועה כמעט שאלנו אותה אם אפשר להשאיר את הרכב שם ולהכנס לקרוא כמה קפיטלא’ך
