תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
-
@טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24דבריך תמוהים, לא כתוב שכל נהג מבוטח בחובה אלא בצד ג’ וממש כפי שכתבתי שהדברים עדיין מבולבלים כראוי,
ועשית כראוי ממש, וכפי שעשית כן ראוי לעשות…
הבעיה של מי שלא עושה את זה ויהיה בסדר@קלאטש שני נידונים
א.@קלאטש כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא
ועל זה כתבתי
@טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה
חובה כעיקרון זה על כל נהג, אלא אם הגיל או הוותק שלו לא עומדים בהצהרה, שאז זה מחלוקת הפוסקים
אבל אם אני מוסיף נהג באתר של החברה אז הוא נוסף להכל, ולדעתי אין בזה מיחושאבל אני דיברתי על מקרה שנאמר לי שהביטוח מכסה כל נהג מגיל וותק מסויים, אבל בפוליסה משמע שמכסה יותר מזה, ועל כן שילמתי עוד 30 ש"ח
הרכב מבוטח קבוע בליברה, נראה לך שהם יכולים להתחמק ממיל כזה?

אגב מיתד היום



