דלקן לדיזל
-
זה אומר שהם לא ישרים?
ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?
אולי צריך לארגן משהו מהפורום מול חברה אמינה יותר של דלקנים.
אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?
אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?
אני תמיד בעד אני הראשון!
-
@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?
אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?
אני תמיד בעד אני הראשון!
-
@חובק-עולם סליחה שאני סוטה מהדיון
אבל ממשמעות הדיון אני מבין שרק לבעלי רכב דיזל משתלם דלקן
לבעלי בנזין זה לא משתלם ?! -
@חובק-עולם סליחה שאני סוטה מהדיון
אבל ממשמעות הדיון אני מבין שרק לבעלי רכב דיזל משתלם דלקן
לבעלי בנזין זה לא משתלם ?! -
@חובק-עולם סליחה שאני סוטה מהדיון
אבל ממשמעות הדיון אני מבין שרק לבעלי רכב דיזל משתלם דלקן
לבעלי בנזין זה לא משתלם ?! -
מ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
-
אז אחרי ששאלו בכמה מקומות,
קיבלתי הצעה מחברת דיוטי אנרגיה לדלקן או כרטיס בחינם (הם אמרו שזו הטבה ספציפית לסולר)
מחיר לליטר סולר 8.4. (יחסית זול לדעתי אפילו מול תדלוק מזומן בחלק גדול מהמקרים) כל חודש המחיר מתעדכן בהתאם לרמת המחירים. אפשר לבדוק כל תחילת חודש. מול השירות לקוחות את המחיר לחודש זה. לטענתם זה אוטומטי בוואצאפ. אין לי דרך לבדוק.
הדלקן/כרטיס תקף לרשתות סונול. תן. ודור אלון.
אין התחייבות למינימום כמות תדלוק. ואין תשלום חודשי.
התשלום בהוראת קבע שיורדת או ב5 או ב10 אפשר לבחור. אפשר גם להגביל את הוראת הקבע .
אני אישית העדפתי כרטיס ולא התקן מסיבה פשוטה. אם נניח יהיה יותר זול בתחנה מסוימת מחיר המזומן. תמיד אני אוכל להשאיר את הכרטיס בצד ולשלם במזומן.@חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש)
כנראה אני אהיה עם רכב דיזל בתקופה הקרובה@צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:
אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…
(או תחנה מומלצת+זולה כמה שאפשר אחרת בירושלים) -
@חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש)
כנראה אני אהיה עם רכב דיזל בתקופה הקרובה@צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:
אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…
(או תחנה מומלצת+זולה כמה שאפשר אחרת בירושלים) -
@טוסון כתב בדלקן לדיזל:
אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…
זה בכל התחנות של סונול או דור אלון אין הבדל המחיר קבוע אני תדלקתי בסונול רמות
@צילפינגים הייתי בימים האחרונים בתחנות של סונול ודור אלון בירושלים והמחיר הוא באיזור ה9.7
אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,
אבל אין שום סיבה בעולם לא לעשות דלקן, זה במחיר שיחת טלפון אחת, מקבלים כרטיס בדואר ואתה יכול להחליט בכל רגע נתון האם מתחשק לך להשתמש בזה או לא -
@חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש)
כנראה אני אהיה עם רכב דיזל בתקופה הקרובה@צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:
אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…
(או תחנה מומלצת+זולה כמה שאפשר אחרת בירושלים)@טוסון כתב בדלקן לדיזל:
@חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש)
אתן לך בשמחה. אבל קח בחשבון את מה שרשמו פה @צילפינגים @משה-בלום לגבי האמינות
@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
יצוין כי בחודש 04/2026 נוסף לי שורה חדשה לחשבונית: חיוב בגין דמי שימוש חודשי-סונול - 7.90 לפני מע"מ.
ל 05/2026 עדיין לא קיבלתי את החשבונית.@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
אבל צריך לשים לב לחשבונית…
@צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:
אני שילמתי חודש שעבר 10 ש,ח לליטר סולר תבדקו טוב טוב מחירים
מצטער שלא עידכנתי עד עכשיו…פרטי יצירת קשר:
או 033095416
או 074200146 -
@צילפינגים הייתי בימים האחרונים בתחנות של סונול ודור אלון בירושלים והמחיר הוא באיזור ה9.7
אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,
אבל אין שום סיבה בעולם לא לעשות דלקן, זה במחיר שיחת טלפון אחת, מקבלים כרטיס בדואר ואתה יכול להחליט בכל רגע נתון האם מתחשק לך להשתמש בזה או לא@יעקב כתב בדלקן לדיזל:
אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,
בדלקן כל התחנות אותו מחיר גם אם התחנה תמכור ב20 ש"ח לליטר דווקא התחנה ליידי מחיר יקר איזור ה10 לליטר סולר אבל עם הדלקן זה יוצא יותר זול אם המחיר המעודכן לאותו חודש זול אתה תקבל מחיר זול יותר
